state of play was wel echt fucking dik gister. eindelijk aankondiging last of us 3, nieuwe wolverine ziet er ook gestoord uit. verder miles morales 2 ft kid cudi letsgooo en remaster GTA IV incl ballad of gay tony. final klapper god of war in egypt fuck yes. .. TROEP
digimon persona game ziet er hard uit maar ga niet spelen, die marvel fighter van makers van fighter z ook maar ga niet spelen
wat vinden we van die nieuwe bond? altijd wel een zwak voor 007 shit, althans, puur voor craig. ik vind t iig best origineel. een jonge, slicke, ongemakkelijke witte man in de hoofdrol. in de wereld van steeds meer regenbogen, diversiteit, BLM toestanden en steeds minder acceptatie richting de witte man voel ik me eindelijk weer eens REPRESENT
Het doet mij denken aan Uncharted, maar dan met Tom Holland als Bond. Voelt gewoon best ongemakkelijk die trailer. Lijkt weinig op de Bonds wie we gehad hebben, althans op het eerste oog. Het is uiteindelijk nog maar een aankondiging, dus wacht nog wel af tot er meer komt.
ik heb best zin om dit te spelen, gewoon lekker scripted actiontiteltje met een bond sausje. leuk voor de budgetbak.
LOL: Black Myth - Wukong half augustus op de Xbox. Bron: Xbox zelf, maar domme post van ze op social media. 8 maanden na de release of zo op de PS5. LOL. Mogge.
Game Science will release the long-delayed Xbox Series version of action RPGBlack Myth: Wukong on August 20, exactly one year after it launched for PlayStation 5 and PC via Steam and Epic Games Store on August 20, 2024, the developer announced.
Probleem van die Bond game is niet eens die generieke Tom Holland witte man maar meer karakter designs en stijl - het ziet er zo gaar glimmend game achtig uit, moeilijk uit te leggen. TROEP.