Ik moet even aan je voorhoofd voelen. Doktersadvies. Je gaat de bibliotheek echt leuk vinden, met maximale schilden en granaten.
Ik heb het destijds gedropped bij de library. Tot dat level was wel tof, niet geweldig, maar open levels, prima. Toen Library, geen idee waar ik heen moest, ammo op, fuck that. Kut-level Zou een remake wel proberen als ik niet speciaal MS account hoef aan te maken op Playstation en het 30 euro ofzo kost, max. Anders meer dan genoeg betere games om te spelen. Wel hele goede soundtrack.
Ik heb m. Is best leuk hoor. Had eerder al veel in de arcadehallen gespeeld. Er is wat mij betreft wel een niche voor arcade racers.
Dit is ook van de makers (de arcade versie tenminste, ze hebben hem niet geport) van de Cruis'n games die idd gewoon zeer vermakelijke arcade racers zijn sinds de N64 tijd!
zit toch wel met smart te wachten op het vervolg van het legendarische laatste deel. nog steeds ontzettend benieuwd hoe het nou allemaal afloopt. des te mooier is het dat er nog steeds geen script ligt, en de vraag is het nog maar of het vervolg er ooit zal gaan komen gezien de franchise geen fuck meer oplevert.
Klopt ja, het spel voelt echt aan als een Midway game van vroeger. Ik snap alleen echt niet wie de cover art heeft ontworpen, want die is echt fugly.