Zeer geintereseerd, en op de design van Knuckles na heb ik niet veel aan te merken. Sonic Lost World (3ds versie) viel me echt zwaar tegen (special stages lieten me bijna overgeven door die kut gyroscope functie) maar dit heeft me zeker weten te interesseren.
Aan de ene kant, nobody cares. Aan de andere kant , 3 jaar development cycle t.o.v 2 is wel een goede zaak. Al zie ik ook dan nog niet veel veranderen, de serie heeft gewoon een complete overhaul/reboot nodig
Lords of the Fallen gameplay: http://www.ign.com/videos/2014/02/10/seven-minutes-of-developer-gameplay-lords-of-the-fallen not bad!
Ziet er zeer interessant uit. Ik ben een grote fan van Zelda, Darksiders en Dark Souls dus dat punt hebben ze in ieder geval al.
Hmmm... Ik weet het niet. Het ziet er niet slecht uit, maar ik kan niet veel hype opbrengen voor de game. Hopelijk komt er ooit nog een demo van.
Evolve ziet er echt dom uit. Ligt het aan mij of is het alleen maar blind schieten en verder niks? Plus het doet me denken aan de game Evolva, waar je ook evolueerde door dode dieren hun lifeforce ofzo op te pakken Zal het wel in de gaten houden als de game dichterbij komt
Doet mij ook erg weinig eerlijk gezegd. Ze brachten het toen als een uniek iets met die onthulling van de game, iets nieuws voor multiplayer...nou....mja. We wachten af.
Ik vind het concept tof en de game ziet er vet uit. Daarnaast is het een super fijne lan-party game .
Dit! Ik vond L4D dan ook geniaal , maar ik hou hier echt van. Slim zijn en die switch tussen being hunted and hunting is echt gruwelijk. Heel erg benieuwd naar de andere gamemodes, maar dit alleen zou al genoeg zijn (wel voor 30 euro dan ofzo, want een beetje kort lijkt mij dit)
Volgens mij niet, tenminste dat is niet de setup van de game. Bij L4D was die 'sp' ook niks in vergelijking met de MP.