1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Trouwens, ik zie het al gebeuren dat dit me hoop frustraties zal opleveren. Met onbekenden in een "team". Mensen die niet communiceren enzo

Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dan moet je niet met onbekenden spelen...

of niet in een party zitten. Bij L4D heel vaak chille potjes gespeeld hoor met allemaal mensen met een mic :)

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
  5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik geef de game voor nu het voordeel van de twijfel maar voor mij is het concept ook niet helemaal helder. Het monster heeft drie 'levels', maar zijn dit dan ook drie verschillende 'stages'?. Eerst moet je op zoek naar hem, daarna wordt hij sterker en wordt hij moeilijker en ten slotte wordt hij zo sterk dat je de facility moet beschermen. Althans, zo komt het op mij over

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het monster is eerst redelijk 'makkelijk' te verslaan, waardoor de hunters in die stage op zoek gaan naar het monster. Het monster moet zo snel mogelijk vreten om naar de volgende stage te gaan, de hunters moeten het monsters zo snel mogelijk vinden voordat hij evolved. In stage 2 en vooral in 3 is het monster aanzienlijk sterker en draaien de rollen om. Er zijn wat objectives verder, maar volgens mij hoef je niet de facility te beschermen. Uiteindelijk wint het monster als alle hunters tegelijk dood zijn (je hebt een paar minuten respawn tijd) en de hunters winnen als ze het monster hebben gekilled.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.vg247.com/2014/02/13/final-fantasy-15-quite-far-into-development-says-square/

Final Fantasy 15 “quite far into development” says Square

Zal echt geen 2014 meer worden....maar een wachttijd van jaren lijkt het gelukkig ook niet te worden. Hij ziet er in elk geval zeer vet uit.

8. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Volgende Call of Duty naar verluidt stuk mooier dan Ghosts

De eerste volledige next-gen Call of Duty wordt een stuk mooier dan zijn voorganger.

Dit stelt insider Pete Dodd, op NeoGAF beter bekend als Famousmortimer: "De mensen zijn intern zeer enthousiast . Het zou grafisch een aardig grote sprong ten opzichte van Ghost zijn." Nu heeft Dodd het vaker bij het rechte eind als het gaat om Sledgehammer Games — hij was de eerste die het bestaan van de game uitlekte — dus zijn we geneigd hem ook dit keer te geloven.

Bovendien, erg verrassend is het niet. Zo zei Activision-baas Eric Hirshberg eerder al dat Sledgehammer Gamers meer een next-gen-benadering zou gaan gebruiken voor de volgende Call of Duty. Ook heeft Sledgehammer Games natuurlijk een jaartje extra om het spel te ontwikkelen dankzij Activision's cyclus van elke drie jaar een Call of Duty-game.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wacht even.....het is vanaf nu een 3 jaar game geworden? Ik lees het wellicht verkeerd. Ik zou daar echt extreem van opkijken namelijk.

10. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Pff ben zo klaar met dat universum. Mij te "modern" met de eidolons etc..dieptepunt is die achterlijke motor. Weer geen FF buy voor mij dus.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, er zijn nu 3 studios ipv 2

Sledge hammer deed ondersteunend werk maar komt nu zelf in de studio rotatie

Dus je hebt het uitgeklede ex Infinity Ward, Treyarch en Sledgehammer nu

en het zou verdomme ook niet best zijn als de volgende CoD weer zo'n ongeoptimaliseerd opgepoetst last-gen gedrocht is

de next-gen stap moet nu wel echt een keer gemaakt worden

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Hitman Go is announced, turn based strategy game:

Daar zaten jullie vast op te wachten na die Hitman announcement? :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben gek op turn based strategy, maar fuck mobile games

14. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Europese Xbox-baas stapt op

Chris Lewis, hoofd van de Xbox-divisie voor Europa, het Midden Oosten en Afrika, stapt na 25 jaar op bij Microsoft. Dit hebben beide partijen vandaag bevestigd. De komende weken wordt gezocht naar een opvolger waarna Lewis zich gaat richten op zijn eigen interesses.

Lewis was verantwoordelijk voor de releases van Xbox, Xbox 360 en Xbox One in Europa. In zijn tijd bij de Xbox-divisie groeide Xbox 360 uit tot de populairste console in onder andere het Verenigd Koninkrijk. Wat Lewis precies gaat doen na zijn vertrek is nog niet bekend.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Good riddance! :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo te zien dus echt.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja was wel te verwachten die leaker was wel redelijk accuraat met dingen. En MS was niet blij. :)

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Halo 2 FTW

19. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Tekken X Street Fighter ligt op koers voor een release in 2014

In 2012 kwam Capcom met Street Fighter X Tekken. De game was dus een mash-up tussen de twee titels, met voornamelijk de gameplay van de eerstgenoemde titel. Om alles in balans te houden, zou er ook een game komen die het precies andersom ging doen. Deze game zou volgens de berichten in 2012 een jaar later verschijnen, maar in 2013 hebben we bar weinig vernomen van Tekken X Street Fighter. Nadat er zelfs steeds meer berichten kwamen dat deze game geannuleerd was, lijkt er nu wat meer duidelijkheid te zijn. De game lijkt namelijk nog altijd te gaan verschijnen, want Tekken X Street Fighter ligt op koers voor een release in 2014.

Dit is in ieder geval wat VG247 meldt op basis van een releaselijst die zij in handen hebben gekregen van Namco Bandai. Onduidelijk is echter wanneer de game in 2014 in de winkels komt te liggen. Voorlopig staat er het woordje ‘TBC’ voor, wat staat voor To Be Announced. De fighter vertoont dus nog teken van leven, want anders zou de Japanse uitgever deze game niet in een releaselijst voor 2014 opnemen.

Wanneer de game echter nog dit jaar moet verschijnen, is het nog niet bekend op welke platforms dit zal gaan gebeuren. Nooit is er een specifiek platform aangekondigd voor deze game, alhoewel een release op de Xbox 360 en de PlayStation 3 het meest logische lijkt. Als de game dit jaar nog hoge ogen wil gooien, dan is het misschien ook handig van Namco Bandai om Tekken X Street Fighter op de Xbox One en de PlayStation 4 uit te brengen. De toekomst zal ons leren op welk platform de game verschijnt, wanneer de game uitkomt en of Tekken X Street Fighter überhaupt het levenslicht ooit nog ziet.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    8)

Deel Deze Pagina