Dadelijk is Legends ineens Fable 4 Same here. Zeker wanneer het een game betreft waar we 0,0 van gezien hebben en ook een gloednieuwe IP is, die zich nog moet bewijzen. Kan me nou niet bepaald veel toppers van Ready at Dawn herinneren...dus tja. Show het nou maar gewoon.
Game komt eind van het jaar toch pas? Denk dat ze pas echt iets laten zien met of kort voor de E3. Verwacht morgen dan ook helaas geen gameplay trailer
Btw dit is goed nieuws. Maak de stap MS. Als alle nieuwe games gewoon 45 euro zijn ofzo. Koop ik veel sneller digitaal. Je ziet het op de PC waar veel keys gewoon 35 euro kosten ofzo. Veel meer mensen kopen dan ook de game.
Dat soort dingetjes als goedkopere games moedig ik alleen maar aan, en zou absoluut een goede stap zijn voor MS Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Jup, come on! €60 adviesprijs, €40 adviesprijs online. Destijds werd aangegeven dat ze anders de markt kapot gingen maken maar gezien dat toch al zo goed als kapot is door internet aankopen is het niet erg.
Ik merk het al met de ps4, vind het makkelijk, kost mij minder, en nog belangrijker..... Je hoeft geen disc swap te doen bij het willen spelen van een ander game! Ideaal! Zou het alleen zonde vinden van de limited editions en dergelijke...