Niet? Ik denk zelf dat er wel wat gameplay in verwerkt zal zitten. Zeker omdat onlangs, vorige week geloof ik, de pers een gameplay demonstratie had gezien. Één bron zei ook dat we vast wel een trailer konden verwachten voordat die demonstratie werd gegeven. Nou is dit na die demonstratie, maar toch.
Nieuwe Transformers-game aangekondigd Er komt een nieuwe Transformers-game van Activision, die de films en Cybertron-games gaat combineren. Transformers: Rise of the Dark Spark moet in juni naar pc, Xbox One, Xbox 360, PS4, PS3, Wii U en 3DS komen. De third-person actiegame bevat meer dan veertig speelbare personages. Deze personages komen uit de films die door Michael Bay zijn gemaakt en de Cybertron-games die Activision de laatste jaren heeft uitgegeven.
Spijtig, ik had nog op een nieuwe Bioshock gehoopt. (ze wouden er toch serie van maken als in Final Fantasy? Een overkoepelende naam maar verschillende werelden/settings)
Stond er niet veel meer DLC in de planning for BI nog? Hoe dan ook...het zullen dus geen grote games zoals een Bioshock of BI meer worden zo te horen....spijtig.
Strider lanceert zichzelf in next-gen trailer Capcom heeft de launchtrailer van Strider uitgegeven. De game is gemaakt door Double Helix, bekend van Killer Instinct op Xbox One. De next-gen en pc-versies zijn te zien in de onderstaande trailer. Strider komt morgen uit voor PlayStation 3 en PlayStation 4 via PSN, Xbox One en Xbox 360 via Xbox Live en voor pc via Steam. Het spel kost 14,99 euro. [yt]KFWgrzgj7xQ[/yt]
Bethesda still 'finding an appropriate time' to talk Fallout 4 Todd Howard doesn't expect an announcement any time soon Meh. Laat gewoon iets horen. Kunnen we weer naar een next-gen game uitkijken
Moet zeggen dat ik het ook altijd wel heerlijk vind als er niet te lang tussen een aankondiging en een release zit dus niet a la Last Guardian of FF Versus Maar gewoon op E3 groot aankondigen en met de kerst in de winkel
Last Guardian... is die niet gewoon in de doofpot gestopt? Vaak worden ook games aangekondigd en daarna hoor je er niks meer van, ik heb liever een aankondiging en dan binnen 1 jaar een release . En voor modder: http://www.dualshockers.com/2014/02/19/sega-loses-shenmue-trademark-due-to-lack-of-use/
Er is toch nog niet anders aangekondigd door Team Ico? Denk gewoon dat de hele game op de schop is gegaan en vanaf nieuw voor de PS4 wordt gemaakt. Ben het er wel mee eens dat er na een aankondiging een game het beste binnen het jaar moet uitkomen
Ik las het inderdaad, wel hilarisch. Maar het klopt niet helemaal want de Shenmue licentie is nogmaals gebruikt in 2010 voor Shenmue City.
[yt]Nt1hjIMSGv0[/yt] Wolfenstein: The New Order, will be available in North America on May 20, 2014 and throughout Europe on May 23, 2014 on Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3, and PC. As an added bonus, everyone pre-ordering the game will be invited to access the DOOM beta with their copy of Wolfenstein. For more information on the DOOM beta access pre-order bonus, as well as applicable terms and restrictions, please visit: www.wolfenstein.com/DOOM.