Risen 3: Titan Lords http://gamingeverything.com/risen-3-titan-lords-announced-first-screenshotsart/ Goh....toch nog een derde. Niet bekend of het ook naar console komt.
Hoewel het ook kan zijn dat OXM nog steeds gelooft dat de game dit jaar komt...aangezien dat er op leek vorig jaar tijdens E3. Maar dit maakt het allemaal weer twijfelachtig, is van een weekje of twee geleden ongeveer: En had ik al hier gepost ook.
Al zou ik het zeker niet erg vinden als 343 met een andere IP een keer zal komen, Halo is here to stay. Het is Xbox' grootste game. Is hetzelfde dat ze ineens stoppen met Uncharted, maar daar komt ook gewoon een nieuwe van. Nee hoor...laat maar lekker komen Halo 5. Nieuwe games zijn Quantum Break, Sunset Overdrive en whatever else ze in de planning hebben.
Heb Halo 2 leuk gevonnden daarna werd het crap imo, dus ik zit daar niet op te wachten jammer dat enkel Quantum Break mij echt aanspreekt en die halo 2 remake tja
Je kunt er bijna donder op zeggen dat MS met toffe exclusives gaat komen. Ze zullen ook wel een beetje moeten, zeker als je ziet hoe populair de PS4 is en tja...dat de X1 ook wat inferieur is.
Vergeet Forza Horizon niet. Met exclusives zit het wel goed bij MS. Zeker tot 2/3 van de generatie. Alleen was de laatste jaren wat te rustig. Denk ook dat het lastig is. PS was zeer sterk op het einde maar nadeel is is dat het nu wat rustiger is op de PS4 qua exclusive games. Bij MS was het stil de laatste jaren maar nu zie dat MS was meer keuzes heeft voor next gen qua games. Beide hebben voor en nadelen.
Je hebt er al drie gekregen Want ik zeg Halo 4 Ze kwamen tijdens E3 met genoeg nieuwe games en dat gaat denk ik alleen maar door. Ik heb er iig wel vertrouwen in en kijk absoluut uit naar QB bijvoorbeeld.
Fable 2 absoluut. De andere twee i don't know yet. Maar wat ik van DR3 heb gespeeld is hij zeer vermakelijk inderdaad. Het gerucht dat Forza Horizon 2 dit jaar komt...tja dat is gruwelijk. Daar kijk ik dan zeer naar uit.