Eindelijk effe wat duidelijkere gameplay dan de eerste trailer. Wist niet zo goed wat ik kon verwachten, maar dit maakt het wel duidelijker. Hier staat wat extra informatie betreffende voertuigen en modi. En yay voor cross-platform release. EDIT: Nog een previewtje. Snel doorheen gescand en ziet er positief uit.
oh god, dit wordt weer geniaal. Zo lang die tricks maar voor de lol zijn, en niet omdat ze echt moeten. Wacht, XBLA? Ik dacht dat deze multiplatform was? Timed exclusive of heb ik me vergist?
Dus we kunnen wel uitgaan van 2016 voor een eventuele DayZ console versie, jammer. Ik weet niet of er dan nog zoveel hype voor zal zijn. Destiny en the Division zijn dan al lang uit en wie weet wat nog meer
Heb daar zelf eigenlijk totaal geen behoefte aan, maar goed. Ben wel benieuwd hoe GA eruit komt te zien.
Ik ook niet zo,.. tenzij ze er net zoveel werk aan gaan besteden als er aan Tomb Raider besteed is maar dat betwijfel ik zal wel een kwestie van 1080p60 ports zijn en meer niet zijn geweldige games, daar niet van maar van mij mogen ze alle tijd in deel 4 steken als ze meer Uncharted willen verkopen
Maaaaaar wordt nog niet te snel blij, kan ook om Arkham Origins Blackgate gaan. Maar dat zou wel immens lame zijn. Zeker na dat bericht van Jan Meijroos.
Ik ga ervan uit dat het van Rocksteady komt en dat we een nieuwe (Next-Gen.) batman krijgen op oktober.