Ja vind je? Heb hem laatste via GoD voor 2,99 aangeschaft. Eerste paar levels gespeeld maar kom er nog niet echt in. Vind het allemaal wat "knullig" aanvoelen. Vooral dat slingeren met de zweep en ergens op klimmen enzo. Misschien gewoon even doorzetten, sfeertje hou ik iig wel van!
Ja, het is een echte B game dus dat 'knullige' klopt wel, maar ik had er zeker wel van genoten. Kan natuurlijk niet garanderen dat jij het ook leuk gaat vinden.
Was de laatste keer dat er een leak was van Digital Arts niet gebleken dat het uiteindelijk om een comic ging? Die van Egypte dacht ik. Dus daar gok ik op. Anders op de Vita game. edit: Comic lijkt me eigenlijk niet. Ziet er ingame uit. Of anders is het een crappy stuk art.
Take Two komt met meer dan GTA Grand Theft Auto-uitgever Take-Two Interactive heeft een "uitgebreide pijplijn van onaangekondigde titels in ontwikkeling", die in de komende maanden zal worden onthuld. Chief operating officer Karl Slatoff onthulde het nieuws tijdens een Wedbush Transformational Technologies Conference deze week. "Verder kijkend dan 2013, met de Grand Theft Auto V-lancering op 17 september, moet het fiscale jaar 2014 een van de beste jaren ooit voor het bedrijf zijn, met aanzienlijke inkomsten en winstgroei", zei Slatoff. "En ook hebben wij een uitgebreid pijplijn van onaangekondigde titels in ontwikkeling waarover je gaat over horen in de komende maanden hebben", voegde hij eraan toe. Slatoff wilde niet meer informatie delen over deze spellen, al noemde hij de Red Dead, Mafia, Borderlands, LA Noire en Max Payne-franchises belangrijk voor het bedrijf. Over Mafia III gaan al langer geruchten rond dat deze in productie is voor een release op de volgende Xbox en PlayStation 4.
Oja, Mafia was er natuurlijk ook nog. Mafia 2 was een geweldige game. Hoop dat we daar op de E3 meer over gaan horen.
Please Bully 2!!!!!!!!!!!! Daarna mogen Red Dead 2 en GTA VI wel komen. Dit is best gaaf! [yt]dtzSyYq4blQ[/yt]
EA teases Battlefield 4 reveal for GDC 2013 http://gamingeverything.com/wp-content/uploads/2013/03/battlefield_4_invite.jpg EA seems primed to pull back the curtain on Battlefield 4 later this month. The publisher is sending out invitations to media members teasing an announcement for March 26 – the second day of GDC 2013. Notice that the invite features colors that match up closely to Battlefield 3′s boxart. Given that EA has already started to show off its new shooter, an official unveiling this month would make sense. Nieuwe Crash Bandicoot? http://gamingeverything.com/42576/rumor-new-crash-bandicoot-in-the-works/
Star Wars: First Assault Leaked info over een nieuwe downloadable starwars game, Die de basis heeft van Battlefront 3 en draait op de unreal engine, Hier de eerste beelden. Bron: Kotaku Voor meer info klik op de bron.
Eerste beelden Payday 2 onthuld Het vervolg van Payday: The Heist is vandaag aangekondigd. Payday 2 is momenteel in ontwikkeling en verschijnt later dit jaar voor Xbox 360, PlayStation 3 en pc. Payday 2 bevat 30 missies, in plaats van de 6 in de vorige game. Eurogamer heeft een previewfilmpje over de titel gemaakt, waarin de eerste gameplay te zien is: [yt]pTgzD0PoTro[/yt]
pff, kom gewoon meteen met Battlefront III, gooi daar wat marketing geld tegenaan en je kan het geld met bakken tegelijk binnen harken
[yt]ax5lfDVjF3w[/yt] Haha, wat voor gare cash-in is dit. Gewoon de DLC en dan nog uitgebreider + een IV aangeplakt. Dit is nog erger dan SR1 naar SR2 destijds. No thanks, SR3 was al bedroevend. Lekker een maand wachten en twee betere sandbox-games spelen in alle aspecten met GTA V en Watch Dogs.