1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Er zullen vast genoeg goede art en program koppen bij Rare zitten. Maar die moeten wel aangestuurd worden door een goed design team. De designers bepalen namelijk wat de game wordt qua gameplay, looks etc.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Rare moet gewoon team uppen met Lionhead en samen de ziekste Fable ooit maken.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    He bah nee.
    Niks tegen Fable, maar laat Rare aub hun eigen ding doen. :p

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is vrij simpel if you ask me :)

Conker's Bad Fur Day 2 (of whatever voor naam)
    Banjo Kazooie (zoals het moet..opflikkeren met voertuigen en troep!)
    Jetforce Gemini
    Perfect Dark

Dat is iets wat ik graag zou willen zien, met de voorkeur voor de eerste twee. Geef een fantastische platformer op Xbox One. Kan de zwarte doos echt gebruiken.

Gaat echter no way gebeuren.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nuts & Bolts was een van de beste games op de 360.
    Haters. :mad:

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Het was goed, maar anders dan de andere delen. Net zoals GTA IV goed was maar tegelijkertijd anders dan SA etc. Gamers be reminiscin'. :+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nee!

Maar het was wel een toffe game, dat wel. :)

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het was een mooie game, niet een toffe.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Veel verder dan wat gesnik en gesnotter dat het niet zoals de oude Banjo games was komen we toch nooit.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Leaked Images Reveal One Of This Fall's Two Assassin's Creed Games

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat een normale platformer zoals BK en Conker waren....echt nog wel zou werken vandaag de dag. Met prachtige graphics, werelden en humor.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat ziet er niet echt next-gen uit...
    Sterker, ik dacht eerst dat dat screens waren voor een nieuwe Vita AC. :+
    Absoluut! Zou ik ook graag willen.
    Maar toch, Nuts & Bolts was imo erg goed. Die game wordt constant afgerekend op het feit dat het niet een traditionele Banjo game is en dat is onterecht.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2014
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is misschien ook wel zo. Maar ik kan mij de eerste trailer herinneren, daar leek het echt puur om een platformer te gaan en dan ineens krijg je gedoe met voertuigen en gekke shit. De stukjes dat je gewoon echt moest/kon rondlopen en platformen in N&B waren echt tof. Toen had ik zoiets van...aaaah ik mis de goede oude BK.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    N&B vond ik echt geweldig _O_ zeker een van de meest memorabele games van de last gen. Heb hele avonden autos/boten/vliegtuigen zitten bouwen _O_ Ze hadden alleen eerst een platformer uit moeten brengen en dan pas N&B, nu had iedereen vlammende anuskramp omdat ze hun nostalgie-boner niet kwijt konden. Heel jammer =(
    Volgens mij is het meeste talent dat nog over was inmiddels al weg bij Rare, inclusief degene die N&B hebben gemaakt.

Maar een 3D platformer zou zeker wel weer's welkom zijn, denk alleen dat het heel moeilijk word om dat leuk en vernieuwend te maken zonder dat het een slap aftreksel van de rest is.
    De beste hoop hebben we met Indies en kickstarters, of... een WiiU kopen :lol: 8)!

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar ja, die eerste trailer en de verwachtingen van iedereen was meer gebaseerd op hoop volgens mij. :+ Ik heb de trailer een paar dagen geleden toevallig nog bekeken, en er is geen enkele hint naar gameplay. Alleen dat je jiggies kunt verzamelen

En in Showdown Town had je een lekkere mix van gewoon platformen met voertuig...'platformen'. Alleen al in dat gebied zoveel uren doorgebracht.

Mooie herinneringen aan de game. Heel veel plezier mee gehad. :D Zonder die domme online achievements had ik 1000/1000 gehad. :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, er waren absoluut toffe gebieden in die game. Ik speelde onlangs trouwens Banjo Tooie HD op XBLA en die game blijft echt hardstikke leuk om te spelen. Sommige games doorstaan de tijd echt niet geweldig...zoals een Goldeneye 007 bijvoorbeeld, maar die goede oude platformers dus echt wel. Bring a new one Rare en je maakt me heel blij.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ziet er goed uit! ben benieuwd naar meer beelden hiervan, had serieus gedacht dat het Rusland zou worden.
    Dit is ook goed:+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beste info is dat het geen cross gen game wordt. Weet alleen niet wat ik van Parijs moet vinden. Heb Europa wel een beetje gehad met Rome etc.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als je goed oplette tijdens het spelen van die game kon je wel zien dat ie eerst een echte platformer zou worden.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien? Geen idee, don't care. :p Maar dat was niet te zien aan de trailer. ;)
    En toen hebben ze ervoor gekozen om er geen traditionele platformer van te maken en dat resulteerde in een van de leukste 360 games. Hoera!

Deel Deze Pagina