[yt]Rd8Fx5EFLDM[/yt] Mooi dat de dude zo eerlijk is. Zes sporten is ook niet echt veel, maar afgezien van die jetski race en misschien dat klimmen, lijkt het mij ook niet echt heel boeiend. Ik ben al heel blij dat MS nog maar weinig Kinect games heeft en hopelijk blijft dit ook een beetje zo. Denk toch echt niet dat Kinect echt gauw boeiend kan worden in core games voor de core gamers. Denk dat het vast wel fun is hoor om zo nu en dan te doen met vrienden en familie....maar no way dat je hier de volle mep voor wil betalen. Gaat ook niet gebeuren.
Grappig om te lezen dat iedereen al weet hoe lelijk Watchdogs is en wat voor een K game het is .... When it's done!
Natuurlijk volgt het echte oordeel pas als de game af is, maar er zijn zoveel games die je centen willen dat je vooraf best een beetje kritisch mag zijn op wat je ziet. (al moet het in het geval van de downgrade niet overdreven worden )
waarom verwijzen zoveel mensen naar dat irritante xbw.nl op de een of andere manier kan ik daar niet inloggen..
Ik gebruik altijd xboxworld. Irritante mensen wat naar XBW linken. ipv dan daar in te loggen sluit ik de pagina en dan kom ik maar nooit te weten waar naartoe gelinkt werd. Dat kun je bij iedere game zeggen. Voor een tientje lijkt dat Goat simulator me geniaal.
Ontslagen bij DriveClub-ontwikkelaar Bij Evolution Studios, dat hard aan het werk is om DriveClub te maken, zijn ontslagen gevallen. Dat klinkt als slecht nieuws, maar is wellicht voor Driveclub juist een goed teken. Ontslagen vallen namelijk meestal als de ontwikkeling van een game net is afgerond, en niet tijdens dit proces. Volgens Sony hebben de ontslagen ook geen effect op Driveclub. Toch ontbreekt nog altijd een concrete nieuwe releasedatum na het uitstel van wat oorspronkelijk een launchtitel voor de PS4 moest zijn. Bij Killzone: Mercenary-maker Guerrilla Cambridge en Playroom-studio SCE London zijn ook wat ontslagen gevallen overigens, dus wellicht is Sony gewoon flink aan het snoeien. Onlangs moesten er ook al mensen weg bij God of War-studio Sony Santa Monica.