Heeft iemand trouwens enig idee waarom Tales Of The Abyss nergens leverbaar is terwijl de game gewoon al twee weken uit hoort te zijn in europa?
woon je in de buurt van amsterdam? MM Arena heeft er nog 10 liggen op voorraad. of zocht je er niet zelf naar?
http://www.bol.com/nl/p/games/tales-of-the-abyss-3ds/1004004011662115/index.html Alstu. Ik heb Tales of the Abyss in me bezit, eventjes gespeeld, maar ik kan je wel melden dat hij in Europe is verkocht en wordt verkocht, alleen is de game enorm beperkt blijkbaar.
Net zoals Vesperia dus. En 45 euro is een hilarische prijs. Vind je het gek dat hij daar nog op voorraad is.
De 10 GBA Ambassador games zijn bekend: F-Zero: Maximum Velocity Super Mario Advance 3: Yoshi's Island Legend of Zelda: Minish Cap Fire Emblem: The Sacred Stones Kirby & The Amazing Mirror Mario Kart: Super Circuit Mario vs. Donkey Kong Metroid Fusion Wario Land 4 WarioWare, Inc.: Mega Microgames Vanaf 16 december te downloaden in Japan Top al zeg ik het zelf!
Toch Minish Cap. Laat ik die nou net een tijd geleden hebben gekocht. Ach, in ieder geval Yoshi's Island, F-Zero, Mario Kart en Metroid Fusion.
Ik had eigenlijk liever Super Mario Bros 3 gekregen. Die zit nu niet bij de NES games en niet bij de GBA games.
Kutje, ik had mijn blauwe 3DS verkocht voor een rode, maar ik heb er niet bij stilgestaan dat ik die games niet meer kan downloaden nu.... Tenminste, ik dacht dat ze ruk zouden zijn, maar ik heb nu een beetje spijt.
RE Revelations moet ik gewoon hebben. Is die uberhaupt speelbaar zonder 2de circlepad? De demo was iig wel goed te spelen. Ik wil zo lang mogelijk wachten met de aanschaf van dat lelijke ding. Eigenlijk is het schandalig dat je zoiets MOET gaan aanschaffen straks, omdat je anders niet meer alle games kunt spelen. Een uitbreiding moet vrijwillig zijn, niet een must. De console zou alles met goed fatsoen moet kunnen afspelen. Eigenlijk moet dat ding gratis worden gegeven aan iedereen met een 3DS.
Je zegt het zelf al, je zegt dat het goed te spelen is zonder de circle pad dus dan is het toch geen must om het ding te hebben, en als het goed is komt er een Resident Evil Revelations bundel met de Circle Pad Pro, het is je eigen keuze dus.
Pokemon Gray? http://mynintendonews.com/2011/12/14/brand-new-pokemon-game-to-be-unveiled-january-14th/