Heeft iemand wat verstand van de Farm frenzy reeks ? Een kennis van mij speelt dit spel maar kan nergens niet vinden waar en wanneer je kan saven. Zelf wat gekeken en opgezocht en blijkbaar zou hij automatisch saven na het voltooien van een level,dit doet hij dus niet.
Dit weekend maar eens downloaden, vooral wel weer zin in Super Mario World 2/ Yoshi's world. Prachtig spel was/ is dit zeg. Laatste paar werelden hebben nog wel pittige platform actie en het heeft echt zo'n lekkere old skool happy Nintendo vibe. Weet dat 't door dit soort games is dat Nintendo door de haters als kiddy bestempeld werd. Maar 't is mede door dit soort games dat ik Nintendo ging waarderen!
je kunt ze gewoon downloaden gratis? ik heb namelijk ook al gebruik gemaakt van de eerste keer ambassadeur games, heb ik nou ook nog recht op deze?!
Nee, man, zeer zeker niet! Ik heb er juist zin omdat het zo een verfrissende franchise is. Super tof om dit op een handheld te hebben ipv een console.
Bij zavvi hebben ze nu trouwens een goede deal met de nieuwe Resident Evil: Revelations met Circle Pad bundel voor € 35,45! http://www.zavvi.com/10580591.html
Ik vraag me af als ik mijn 3ds verkoop en het geheugen kaartje hou dat erin zit en dat in een andere 3ds doe behoud ik dan al mijn saves en ook aankopen?! Want ik heb al die ambassador games en die wil ik graag houden
De Ambassador games kan je altijd opnieuw downloaden via je account, als je een transfer kaartje in een andere 3DS doet werkt dat niet. als je al je saves van je 3DS games wilt verplaatsen moet je dit via de transfer optie doen in de opties van de 3DS, ik heb dit een keer gedaan en ik moest toch al mijn ambassador games opnieuw downloaden en ik was mijn ambassador game saves ook kwijt maar alle andere dingen bleven bewaard.
Uit een ander artikel: Er is dus hoop. En: [yt]sDN9b584-Bs[/yt] Die muziek brengt me op de een of andere manier terug naar de dagen van de SNES RPG's. Dit kan misschien wel de beste Square-Enix game in jaren worden.
Ziet er cool uit, maar die JapRPG's liggen mij meestal niet. Dus ff afwachten of ik die ga testen. Demo's komen hier ook vast wel, kan Nintendo niet maken om dat regiogebonden te houden