Ben de demo nu ook aan 't downen, ben benieuwd
Impressie op basis van uitgespeelde demo:
Pluspunten:
-------------
+ sfeer
+ achtergrond muziek
+ besturing
+ actie
Minpunten:
-------------------
- scanner
- muziek/ geluids effecten
Tja op basis van 10 minuten spelen vind ik dat vooral de scanner maar irritant is. Het is er natuurlijk in gedaan om het spel wat op te rekken maar om nou in elke kamer steeds weer te scannen? Na 5 gescande objecten vond ik 't al muaa. De achtergrondmuziek is mooi maar de geluidseffecten klinken soms erg matig, beetje nes/ snes achtig bijna. Sonic Generations is een voorbeeld van een spel dat op 't vlak van de audio dus erg goed is. (Zelfde voor mario kart/ de nieuwe mario game etc).
Maarja actie vind ik goed, lekker resident evil achtig en de sfeer is ook netjes. Muziek werd sfeerverhogend en ik moest soms denken aan Re1 remake, wat een positief iets is. De sfeer zit prima in orde en wat ik ook goed vind is de besturing. Ik snap niet waarom sommige hier problemen mee hebben? Met 1 stick kan je best lopen en vanuit stilstaande positie aimen. Re1 op de NGC had dit ook al .
Impressie cijfer: 8,-
Maar niet 't gevoel van" deze moet ik nu snel uit de winkel halen" vooral door de scanner, de items heb je nodig maar steeds scannen is wat omslachtig.
Laatst bewerkt: 25 jan 2012