1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag resident evil revelations met circle pad pro gekocht speelt wel goed voelt voor mij als oude resident evil kwa sfeer vroeg me alleen wel af hoe je iets wat je hebt gedownload kunt verwijderen op 3ds heb er een demo van gedownload maar zie geen optie om te verwijderen

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Wii-game natuurlijk, maar is die al uit hier? Toppertje natuurlijk!

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Oh wtf. Ik heb dit blijkbaar in het 3DS topic gepost? 8)

Tijd voor vakantie. :+

Nu dan wel wat 3DS werk:

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben benieuwd, zou een leuk spel kunnen zijn voor de 3DS

Heb trouwens de demo van MGS gespeeld. Maar om de een of andere manier heeft die serie mij nooit kunnen aanspreken. Ook deze gaat het niet worden. Vond het niet soepel spelen en 3D voegde ook weinig toe.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Als je toch MGS wilt spelen moet je gewoon voor de HD Collection gaan. Het enige minpunt aan die collectie is het ontbreken van deel 1.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Woooow, ik hou mijn hart vast. Ergens heb ik er geen vertrouwen in dat dit goed kan zijn, maar het blijft Rollercoaster Tycoon. :eek: Ik lees alleen net dat hij deze week "on hold" is gezet.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb sinds een tijdje de Circle Pad Pro. Die werd geleverd met een batterij, die zou dan zo'n 450 uur moeten meegaan, maar na 5 uur deed mijn Circle Pad Pro helemaal niets meer. Ik dacht dat hij kapot was maar had voor de zekerheid maar even een nieuwe batterij erin gedaan. Hij werkt nu weer, maar het is wel wat vreemd.

Niemand enig enthousiasme m.b.t. MGS 3DS? Ik begrijp niet waarom ze de HD collectie releasen en even later MGS 3 op de 3DS. Dan schiet je toch in je eigen voeten of niet dan? Ik zou zeker de MGS 3DS hebben gekocht, ware het niet dat ik dus net de HD collectie (waar hetzelfde spel ook in zit) heb gekocht. WTF moet ik dan met een 3DS versie?

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zo te lezen ga ik ook maar een nieuwe batterij erin doen. Mijn 3DS detecteert mijn Circle Pad Pro steeds niet. Dan moet ik steeds mijn 3DS uit de Circle Pad halen en weer erin doen. Na een paar keer doet die het dan wel weer. Een beetje irritant omdat ik altijd maar korte speelsessies doe. Maar 30 tot 60 minuten per keer.

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dan is het waarschijnlijk de batterij. Bij mij wel in elk geval. Want RE R spelen zonder CPP nadat je het met hebt gespeeld = not done. Speelt echt voor geen meter dan.

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is inderdaad wel vreemd. Als die nieuwe batterij ook zo snel op is, is dit wel erg slecht.

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke game is dit ?

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Roller Coaster Tycoon 3D.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand Tekken gekocht?

14. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik wilde tekken kopen maar als er al geen storymode inzit dan hoeft het voor mij niet. Misschien als de game ooit voor 10 euro op te pikken is maar voor 45 euro op dit moment niet.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem gespeeld bij mijn neefje. Grappige game, maar geen storymode inderdaad.

Ik heb zelf geen 3DS meer (verkocht om een Vita te kopen), omdat er gewoon geen ene zak voor uitkomt. Het was ff leuk met Mario 3D Land, Mario Kart en Revelations, maar dat is een schamele oogst in een jaar.

Nu kwamen ze -weer- niet met releasedata voor Luigi's Mansion 2 en Paper Mario en was ik het helemaal zat.

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zwichten denk ik. Als ik een mooie prijs voor mijn DS XL kan krijgen, ga ik misschien ook een 3DS kopen. Ik vind het wel jammer dat het scherm veel kleiner is. Welk spel moet ik dan echt kopen? Ik denk wel Mario, maar verder nog eentje? :+
    En heeft iemand trouwens die rode in het 'echt' gezien, is hij echt heel rood of valt het wel mee?

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Mario sowieso. Daarnaast natuurlijk Ocarina Of Time 3D als je die nooit gespeeld hebt. ;)

Oh, en Mario Kart.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook als je nooit iets van Zelda hebt gespeeld?

Waar is trouwens de goedkoopste 3DS te koop? Goedkoper dan 150,- (Bart Smit) heb ik hem eigenlijk nog niet gezien.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    bij MediaMarkt (Arena, weet niet van de andere) heb je hem voor 148, en volgende week voor 184 met een game naar keuze (wel uit de afgebeelde uit de folder)

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, die had ik net ook gezien. Wel een mooie aanbieding, aangezien ik toch Mario erbij wil hebben. Dinsdag even bij Arena kijken. :)
    Ik heb mijn XL als het goed is toch al verkocht (binnen 3 uur op Marktplaats, 120 euro :))

Laatst bewerkt: 4 mrt 2012

Deel Deze Pagina