op deze site kan je ar kaarten inlezen door alleen je gameboy voor je beeldscherm te houden site word iedere keer weer bijgewerkt scheeld in ieder geval nintendo punten op de site http://imgur.com/a/WpaIv
Waarom wist ik dat jij de eerste zou zijn met een reactie als dit... De Vita krijgt later vast en zeker een Ducktales platformer. Toch veel beter dan Mickey Mouse. Wacht maar!
Waarom dan die emo smilie aan het einde? Slaat nergens op. Ik vind dat Nintendo het prima heeft gedaan met de 3DS so far!.. Ondanks dat "iedereen" al een DS heeft toch nog iets verkopen waar alleen een 3 voor staat, en waarbij een aantal games gewoon fijner spelen met 3d uit. Vanmiddag weer Super Mario 3D gedaan, vermakelijk spel voor even in de trein. Ik mis alleen wel iets maar weet neit wat ik denk dat ik de levels te klein vind. Ben nu in elk geval in wereld 2...
Dat ding is ondertussen een jaar uit, en er zijn nog maar een paar goede games uit. Nu weet ik dat het bij de DS net zo slecht of zelfs nog slechter was, maar ik had toch gehoopt dat ze daar van hadden geleerd.
Nou niet dus. Vind persoonlijk zelf het ding gewoon tegenvallen, 3D werkt gewoon niet optimaal. Ok, het werkt, maar als je de slide gewoon naar '2D' zet is het beeld opeens veel chiller. Maja, zodra de nieuwe Pokemon op de 3DS uitkomt, koop ik hem sowieso. Maar dat duurt nog wel even. Hoezo brengen ze bijv Black and White 2 niet op de 3DS uit? Wss omdat er al huge veel mensen zijn die een DS hebben. Maartoch, je kan het toch gewoon een system seller maken op de 3DS.
Ligt aan jou denk ik.. Btw mensen die Kid Icarus toch hebben gekocht? Ik heb em maar besteld bij Zavvi met 11% kortingscode en dan krijg je ook code voor gameboy Kid Icarus. Heb ook gelijk die Hollywood Stories ofzo erbij gekocht voor een tientje
Ik heb Kid Icarus nou in mijn bezit maar ik zeg het niet vaak bij een spel, zelfs niet met Sonic Unleashed en Sonic the Hedgehog voor de Xbox 360, maar het aimen van Kid Icarus - Uprising vind ik nou niet erg gemakkelijk, het gaat gewoon veel te moeilijk een extra stick zou wel een grote verbetering zijn dan was die stand ook niet eens nodig geweest!. voor de rest heb ik echter geen negatieve dingen voor de game zelf, hij is vrij goed naar mijn mening en ik vind het hele AR Card systeem in Kid Icarus Uprising wel tof gedaan.
De levels zelf zijn inderdaad kort, maar ik ben meer dan tevreden over de speelduur. Na het uitspelen krijg je nog 8 Special Worlds. Daar zijn de meningen volgens mij over verdeeld, maar ik vind de twists leuk genoeg om er genoeg gameplay uit te slepen.