1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat kán toch gewoon echt niet? Ik begin mij het laatste jaar steeds vaker achter mijn oren te krabben bij Nintendo. Strategie en keuzes lijken zo stuntelig vergeleken met de overtuiging van enkele jaren geleden.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit kan ook gewoon echt niet! Vind het schandalig, oplichterij, bizar en inmiddels typisch Nintendo. Waarom dan wel in Amerika, maar niet in Europa?! En dan hadden mensen kritiek op Sony met de geheugenkaartjes voor de Vita......Dit geklooi met de 3DS XL, dat is pas een schande. Ik weet niet waar ze bij Nintendo mee bezig zijn, maar ze zijn de weg goed kwijt zeg, damn......
    De zoveelste reden waarom mijn respect voor Nintendo tot een dieptepunt is gedaald....

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Die geen-Adapter-XL schijnt alleen voor Japan te zijn; heb dat gister ergens gelezen op een gamesite maar weet niet meer waar....laten we hopen dat dat klopt.

Blijft het raar, maar dan hebben wij er geen last van....laat dat rare gedoe maar in Japan, zijn ze goed in.:9

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat er veel mensen zijn die hun 3DS upgraden naar de 3DS XL. 2 adapters is ook niet handig. En Nintendo kan gelijk kosten besparen.
    Slimme keuze.

5. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, geen slimme keuze.
    Niet iedereen heeft al een 3DS. Mijn nichtje (gister effe ingelicht over de nieuwe XL) wilde ook een 3DS maar wacht nu op de XL...ze moet daar dus een oplader bij kopen? Belachelijk.

Voor mensen die hun 3DS willen verkopen om een 3DS XL te kunnen kopen (zoals ik) is dit gewoon kut.

Ik kan mijn 3DS niet verkopen zonder oplader, of voor (veel) minder want je verkoopt hem echt niet makkelijk zonder oplader.

Zoveel kost een oplader niet voor Nintendo om erbij te doen...Amerika krijgt wel een oplader erbij.....zou dat de reden zijn dat ze iets langer moeten wachten dan wij??

(Op IGN staat dat Amerika wel een oplader erbij krijgt)

6. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als ik een 3DS XL zou ik kopen (wat ik niet ga doen), zou ik mijn 'oude' 3DS verkopen. Daar zou dan ook de adapter voor die oude 3DS bijzitten. Dus zou ik zonder adapter komen te zitten bij een nieuwe 3DS XL. Een beetje apart als je een apparaat hebt die je zo nu en dan toch zal moeten opladen, maar waar je een adapter los bij moet kopen.

Gelukkig komt dit jaar Paper mario nog en binnenkort New super mario bros.

Laatst bewerkt: 23 jun 2012
  7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dan weet ik gelijk dat ik van jouw geen 3DS hoef over te kopen als je de adapter en niet bij levert. 8)

Als je een apparaat koopt, verwacht je gewoon dat je bij thuiskomst ermee kan spelen.

Dat is net zoiets als een xbox retail kopen waar geen stroomkabel bij is geleverd. Maar voor 9,99 extra kan je op je console spelen!

Tenzij ze met koeien letters op de doos zetten "oplader moet je extra kopen om te kunnen spelen" zal dit nog wel een staartje krijgen voor Nintendo. Want hiermee zou je naar de consumentenbond kunnen stappen als je een apparaat koopt die niet werkt met alles dat in de doos zit, of beter gezegt met wat niet in de doos zit.

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap dat gedoe met die oplader toch ook echt niet,veel mensen gaan hier toch niet kunnen mee lachen.
    200 euro voor het toestel,ahja ma je wilt het ook opladen ?
    Kost je nog eens 10 euro voor een oplader.
    Als dit de trend gaat worden ?...

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ben benieuwd wat de retail price van die adapter dan gaat worden!

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    9.98 vermoed ik.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Ik vermoed 30 of 40.

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat kost ie nu? Neem aan dat die nu ook al te koop is voor diegene die hem kwijt zijn voor de DS/DSi/DSiXL...

Zo mijn 3DS is al verkocht.:9
    Kom maar op met die XL.:thumbs:

EDIT:
    ah kijk, bij Centralpoint.nl rond de 17 euro voor de officiele van Nintendo zelf, ander merk al vanaf 4 euro.

Laatst bewerkt: 23 jun 2012
  13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zit alleen te twijfelen of ik een 3DS XL op launch haal of nog steeds ga wachten op een paars model... die is gewoon te sexy!
    Of kopen... en als die "snel" uitkomt weer verkopen...

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, de kleur maakt eigenlijk geen reet uit, doe er toch meteen een stevige beschermhoef omheen.

Bij deze 3DS een mooie paarse, hopelijk hebben ze dezelfde ook voor de XL.
    (nou ja, iets donkerder paars dan; donkerpaars = zehr geil!:9)

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1

Das !@# sexy! Nu een 3DSXL!

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dit lijkt wel heel erg gephotoshopped. :+

Maar goed, het ziet er best wel mooi uit trouwens.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Paarse model is gewoon een maand of zo al uit in Amerika anyway.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh, die paarse is wel erg nice! :D

19. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Nintendo 3ds verkoopklaar maken

ik ga mijn 3ds verkopen, alleen hoe maak je die weer standaard fabrieksinstellingen klaar? Ik heb er voor 16 eur aan tegoed nog opstaan. Kan ik die op een volgende 3ds(xl) console weer zetten of ben ik die kwijt. net als mijn data en Mii bijv... ik kan er nergens iets over vinden en ik verkoop hem over 2 dagen al aan iemand en dan moet hij gebruiksklaar zijn.

iemand ervaringen met deze procedure?

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik heb een defecte 3Ds gehad en heb m'n gegevens toen overgezet op een nieuwe.

Je kan een systemtransfer doen maar dan heb je meteen al een nieuwe 3DS nodig. Je Mii gegevens en speldata zijn niet op een andere manier te bewaren. Volgens mij is je tegoed wel weer op te roepen door op je nieuwe 3DS opnieuw 'in te loggen' (is gekoppeld aan je Nintendo account).
    Verder is er volgens mij onder settings een mogelijkheid om alles in fabrieksinstellingen te zetten.

Deel Deze Pagina