1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

Nou dat is flink balen, wanneer je je 3ds verkoopt en dus de boel terugzet naar fabrieksinstellingen raak je je tegoed kwijt (€16 bij mij) en je opgeslagen data ook. Ben benieuwd hoe nintendo dat dan doet wanneer je 3ds binnen de garantie kapot gaat... En je dus een andere krijgt kan je dan ineens wel je data overzetten???

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nog even wat reviews/impressies afwachten, maar dit klinkt toch wel erg goed.

+ een filmpje:

[yt]m0nH4fcgPTY[/yt]

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Klinkt allemaal goed!:thumbs:
    Kijk wel naar deze 3DS uit, kan ik eindelijk verder met Tales of the Abyss en Zelda OoT.:9

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nu niet verder met OoT dan?

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vet... toch maar snel kopen dan? ;o

6. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, heb mijn 3DS al verkocht.:9

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ziet er goed uit, die schermpjes. Achterlijk van die oplader maar ik denk dat ik eind juli maar eens een 3DS ga aanschaffen :D

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Zeker een mooi ding. Maar wel weer jammer dat eerst iedereen het ding gaat afkraken en dat pas later de positieve reacties komen. Maar ja, ik wil 'm sowieso hebben. Ben benieuwd of het 3D effect dan (nog) beter overkomt. Alleen denk ik niet dat ik 'm meteen ga halen in juli. Misschien met kerst in een mooie bundel ofzo.

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Ik had laatst weer eens die eerste allereerste model DS in mn handen. En mijn God zeg, hoe hadden ze dat ding eigenlijk ooit durven uitbrengen. Wat is dat ding lelijk. :+

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    In het begin had je ook nog geen goede games ervoor en was het kreng gewoon te duur.

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal wel mooi uit maar geen idee of ik deze wel ga halen,mijn 3ds word amper nog gebruikt buiten de pokemon en mario games.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Als er een mooie inruilactie is ga ik hem misschien wel aanschaffen.

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, misschien dat ik dat dan ook doe. Had hiervoor een DS XL, en ik kan maar niet wennen aan de kleine schermpjes van de 3DS.

14. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    De 3DS is net verkocht op Marktplaats, dus laat maar komen die XL... Nu krijg je nog best een aardig bedrag voor de 3DS, ik zou alleen niet te lang wachten want het nieuws van de XL bereikt steeds meer kopers :)

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De mijne had ik al een tijdje geleden verkocht, omdat ik een Vita wilde. Daar had ik vrij snel spijt van, want de Vita doet me eigenlijk helemaal niks. Is er eigenlijk wat boeiends op de E3 aangekondigd dat binnenkort uitkomt? Wanneer komt Luigi's Mansion 2 en Paper Mario bijvoorbeeld? Want mijn Vita is ook allang verkocht, dus ik ga weer voor de 3DS, ook al vind ik het honden daar bij Nintendo met die ene stick en een adapter die je apart moet kopen. Is dat al helemaal bevestigd trouwens, dat van die adapter? Dat is namelijk echt heel nep.

16. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb juist zelf het idee dat de met die 2de stick het apparaat nog veel succesvoller was geweest :). Het is te idioot voor woorden dat Nintendo op een vorige model een extra accesoire moest maken om upcoming games speelbaar te houden, om vervolgens doodleuk het nieuwe model van de 3DS weer gewoon zonder een 2de stick te maken, zodat ze nog even kunnen cashen op zieltjes die zo'n ding nodig hebben om fatsoenlijk een FPS te kunnen spelen. Dat het jou niet zoveel kan boeien, betekend niet dat het geen naaistreek is voor de vele gamers die de 2de stick wel nodig hebben omdat ze een RE Revelations graag willen spelen.

De 2de stick hadden ze er gewoon op kunnen zetten, dan kun je alsnog de pick-up-and-play games spelen.

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hier ook zo, en de reden dat ik echt blij ben met de 3DS XL.:thumbs:

19. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat primair de doelgroep van Nintendo niet bestaat uit 'de vele gamers die de 2e stick missen'. Ik zou zeggen dat die paar spellen die het ondersteunen een niche markt zijn voor Nintendo, en dat ze dus daarvoor zo'n accessoire maken.

Kijk, van mij hadden ze het er wel op mogen zetten maar het merendeel van spellen heeft het niet nodig. Het type spel dat met twee sticks moet, zijn voor mij het type spel dat ik op een console speel. Of een vita...

Maar goed, ik denk ook maar hardop... :)

Laatst bewerkt: 29 jun 2012
  20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik mis de 2de stick niet. Heb de frankenstick wel met RE. Maar dit is dan ook mijn minst gespeelde game op de 3DS. Voor de meeste games is het gewoon niet nodig.

Deel Deze Pagina