[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die al op de XL heeft gespeeld en een beetje een mening kan geven? :)

2. General Wong

General Wong Vietnamese Tijger

Leuk Bevonden:
    0
  3. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Sinds gister in bezit, en paar uur er op zitten... Vind het veel fijner dan de originele 3DS, uiteraard door de (veel) grotere schermpjes, maar ook het behuizing; vasthouden is veel relaxter vergeleken met het hoekige originele ontwerp. Toestel oogt misschien wat saaier, maar bedieningsgemak is enorm vooruit gegaan. De sweetspot voor het 3d effect is - vind ik - identiek gebleven. Wel LIJKT het 3d effect groter door de grotere schermen, denk dat je kan zeggen dat het 3d effect in verhouding staat tot het formaat van het scherm.

Mijn idee:
    - Als je geen 3ds hebt: XL kiezen!
    - Als je wel een 3ds hebt: verkopen of inruilen: het verschil is hij meer dan waard.

4. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze hier naast elkaar liggen omdat ik m afgelopen zaterdag gekocht had en alle data nog moet overzetten.Daarna gaat de 3ds naar GM!
    Het scherm is natuurlijk een hele verbetering van de XL maar voor de rest vind ik de gewone 3ds qua design en materiaal veel beter dan de XL.
    XL ziet en voelt als een plastic prullaria handheld terwijl je bij de gewone 3ds echt iets degelijks in je hand hebt en qua vormgeving ook superieur is.
    Toch moet ik voor het grotere , betere scherm gaan maar dat vind ik dan ook het enigste voordeel!

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig, je ziet echt iedereen juist super enthousiast zijn over de nieuwe vormgeving kwa handling.

6. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben normaal ook enthousiast over iets nieuws en nu nog steeds als je naar het beeld kijkt maar ik vind dat je met de gewone 3ds behuizing meer degelijkheid in handen hebt dan met de XL

7. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Da's nogal subjectief, ik ervaar het PRECIES andersom :)

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik wilde hem ook halen, maar ik vond het scherm echt tegenvallen ivm de originele 3DS. Het mag dan groter zijn, de sweetspot voor het 3D is helemaal niet veel groter, en de scherpte van het scherm is minder dan die van de originele 3DS. Hij voelde wel robuust aan, dat is een goede zaak. Maar persoonlijk heb ik geen interesse in een lelijker scherm. Ik heb een 40 inch LED staan thuis, dan ga ik toch geen 60 inch oude televisie kopen met lelijker beeld?

Ik zal wel buiten de massa vallen, maar ik koop gewoon lekker de gewone 3DS voor € 135,00......

Laatst bewerkt: 30 jul 2012
  9. Ciske

Ciske Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen weekend toch ook maar de 3ds xl gekocht. Ik had al een gewone 3ds, maar doordat ik al snel pijn in mijn handen kreeg als ik er op speelde deed ik er nooit iets mee. De 3ds xl ligt gelukkig wel goed in de hand en krijg hierbij geen last. Ook de knoppen vind ik prettiger aanvoelen en erg fijn dat de stylus nu weer gewoon aan de zijkant zit. Daar pak je hem toch makkelijker tijdens het gamen.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Inderdaad! Bovendien zat die van de 3DS zo ontzettend vast erin, dat je die niet 'effe snel' eruit haalde.

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand interesse in Cave Story?

12. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Past de 3DS XL in the circle pad pro?

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    .....nee natuurlijk niet.

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net me een 3ds xl gehaald maar als je het scherm opendoet maakt het toestel een erg klikkend lawaai.
    Is dit normaal ?
    Bij de gewone had ik dat niet voor.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    komt mario deze week al.. voor 35euro, nice!

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Een beetje, zeer licht klikje maakt het wel maar, niet harder dan de DSI XL...

Yep! Kijk erg uit naar de nieuwe Mario, heb d'r echt zin in!\o/

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.897
    Ik had eigenlijk een beetje meh gevoel bij NSMB2, maar nu hij deze week uitkomt wil ik hem toch wel enorm graag hebben. Nintendo magic. :+

[yt]hWSu3Al2uhs[/yt]

En hiermee win je ook weer wat zieltjes. :p

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, je bent gewoon een hebbert!:9

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt,wou al bijna weer naar de winkel terug lopen .

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    New Super Mario Bros. 2 is nu te koop bij Game Mania!

Deel Deze Pagina