[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb nog nooit een Paper Mario gespeeld! Dus zoveel verschil zie ik toch niet :p

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb wel Paper Mario gespeeld (die op de Wii) maar vond het een marteling om te spelen....die texten zijn echt tenenkrommend slecht om doorheen te lezen. Gameplay was wel leuk, maar dit is gewoon geen game voor mij.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.897
    Vandaag verschijnt Crimson Shroud op de 3DS eShop. Er is eigenlijk nog heel weinig bekend over de game, maar het is een RPG gebaseerd op een table-top RPG. De gameplay lijkt daar dan ook heel erg op, heb ik vernomen.

De game is echter gemaakt door Yasumi Matsuno, de man achter de Ogre games, Final Fantasy Tactics en Vagrant Story!

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kosten deze games, ik was ook wel geïnteresseerd in die game van Suda51 maar ik heb er nog geen saldokaart voor gehaald.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.897
    Deze is 7,99, geloof ik. Ik neem aan dat die van Suda dezelfde prijs is.

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.897
    Must-have inderdaad. Hoop dat hij hier uitkomt. Dragon Quest VIII mogen ze ook weleens op PSN uitbrengen...

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Welke is van suda51

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liberation Maiden.

PS. Ik heb gisteren eindelijk me Virtue's Last Reward binnen gekregen, van het weekend maar eens mee beginnen.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zat te twijfelen. Zit een gigantische bug in die die je save na 20u corrupt maakt

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gelijk gaan googelen erna want ik was hier helemaal niet van bewust, waarschijnlijk had ik hem ook niet aangeschaft als ik dit van te voren wist.

Nu heb ik vernomen dat je dus niet mag saven tijdens puzzels :mad:

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik stond op het punt op aan te schaffen op amazon.co.uk.. Zag ik veel 1ster reviews,... ben ik gaan lezen waarom.. Had em toen maar niet aangeschaft :mad: zonde man.. Hoop dat het niet bij jou gebeurd dan, is er geen patch op komst ofzo?

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb begrepen dat het al in de Japanse versie zat en dat ook niet is opgelost.
    Schijnbaar is Arksystem ( de Amerikaanse uitgever ) met het probleem bezig maar ik heb er weinig hoop in.

Ik speel de game wel en probeer te saven in de safezones met de hoop dat ik de bug niet tegenkom.

15. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    is er al bekend wanneer luigi mansion 2 uitkomt

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de Vita versie van Virtue's Last Reward en die schijnt er geen last van te hebben. Daarnaast heb je op de Vita 3 save files, dus dan heb ik altijd een back-up save (mocht er toevallig toch iets gebeuren). De 3DS heeft maar 1 save file.

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat je maar één save hebt is ook onbegrijpelijk, lijkt wel of de 3DS versie een slechte port is :F:

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan je je save niet backuppen op je PC ofzo.. Dat als je ongeveer bij die room bent je je save op een sd kaart bonkt en dan op pc

19. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    precies dit. wat een schijtmove. ik was best wel hyped voor een 3d paper mario omdat die grafische style perfect is voor 3d effecten, maar als ze gaan fucken met de gameplay heb ik er gewoon geen zin meer in. super paper mario vond ik ook maar middelmatig omdat ze teveel hadden veranderd, dus deze sla ik ook gewoon over.

luigi's mansion en ace attorney 5/ace attorney vs layton (als ze gelocaliseerd worden) zijn de enige must buys voor mij tot nu toe. kid icarus moet ook goed zijn maar de control issues schrikken me af.

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kid Icarus is goed te doen als je maar de control optie neemt dat je mikt met de ABXY knoppen en niet met de stylus.

Jammer genoeg vond ik het verder een beetje eentonige shooter met wat half gebakken platforming erin.

Deel Deze Pagina