Hey voor NDS games, die niet DSI enhanced zijn, is de 3DS toch region free? Weet iemand of 9 Hours 9 Persons 9 Doors DSI enhanced is
Ik wil gebruik maken van deze actie en heb zojuist een account aangemaakt bij Club Nintendo en mijn 3ds XL code geregistreerd, ik krijg echter geen mail met een code om 1 van deze 5 spellen te downloaden, ben ik iets vergeten?
Die game wil ik ook graag hebben, te lang geleden dat ik het origineel heb gespeeld en deze heeft geen random encounters meer.
Ach met de laatste paar DQ die hier wel zijn uitgegeven lijkt het mij dat deze ook wel hierheen komt toch? Fingers crossed!
Ik heb zelfs nog nooit eerdere een Dragon Quest game gespeeld, dus ik wil hem zeker hebben. Ik wacht nog steeds op een PSN release van Dragon Quest VIII, aangezien ik geen zin heb een PS2 te kopen speciaal voor die game.
Fire Emblem zijn toffe strategie rpg's die meestal lekker pittig zijn, als je teammaten dood gaan blijven ze dood.
Dit is zeker een game die ik met launch wil halen. Ziet er allemaal erg leuk uit. Ben benieuwd naar jullie meningen.
Ik had een aantal vraagjes, ik hoop dat de mensen hier die kunnen beantwoorden Ik heb nu de mogelijkheid om een LoZ-Edition 3DS te kopen viavia voor een lekkere lage prijs, het gaat hier alleen om een Amerikaanse 3DS. Iemand die weet hoe het in dat geval zit met toegang tot de E-Store en multiplayeren met Europese 3DS'sen?
Jup, zover was ik ook Er zitten 10 games bij (waaronder Zelda OoT waar het mij voornamelijk om gaat), dus die 2 of 3 must have 3DSgames die ik nog moet hebben importeer ik wel. Of download ik uit de estore, mocht dat kunnen.
Wat is nu een redelijke vraagprijs voor een blauwe 3DS? Hij is echt in perfecte staat, zit een beschermcase bij en ook nog Mario Kart 3D.
Fire Emblem: Awakening krijgt zeer goede recensies, zo te zien hebben we eindelijk een topper in het verschiet voor de 3DS http://www.gamerankings.com/3ds/643003-fire-emblem-awakening/articles.html