Jammer alleen van de goedkope graphics (ik ben geen graphics whore, maar kom op), zoals bij een groot deel van Nintendo's 3DS games. Dit had makkelijk op de DS gekund.
Grafisch vind ik Fire Emblem nooit echt mooi na de GBA deeltjes, maar dat mag de pret niet drukken! Die filmpjes zijn wel erg mooi.
Hands on van VG247.com, http://www.vg247.com/2013/02/04/family-feud-3-hours-with-castlevania-mirror-of-fate/
En omdat het hier zo levendig is ga ik lekker triple posten, want ik heb schijnbaar de hele thread voor mezelf
Heb ik (beiden) al op de Gameboy Advance gespeelt, en ze waren niet zo goed om ze nog een keer te kopen/spelen, dus die sla ik over.
tof spel monster hunter weet alleen niet of ik hem gelijk koop bij de demo werkte alleen de circel pad pro niet tewijl bij het volle spel je hem er zelfs bij kan kopen maar denk dat ik eerst luigi mansion koop
Volgens mij wel ja Ik zag dat je bij Gamemania posters krijgt bij je pre-order, misschien dat ik hem daar dan wel koop want de prijs ligt online niet veel lager.