Wat dacht je van Luigi's Mansion 2? Ook heel vet hoor, leuker dan New Super Mario Bros 2 in elk geval. Super Mario 3D Land is Tenminste als Modder hem wil verkopen
Vond ik persoonlijk eigenlijk helemaal niet. Natuurlijk, uiteindelijk zul je niets anders doen dan spoken opzuigen, puzzelen en verzamelen. Maar elk mansion is magnifiek in elkaar gezet, in elke hoek kan weer een geheim zitten. Ik ben nu bijna klaar en heb me geen moment verveeld. Ik ga nu voor een 2de sessie om alle schatten te verzamelen.
Kraakt jullie 3DS (normale) ook zo? Zet er even kracht op en kraakt als een malle. Ook bovenste scherm, klep kan ik licht van links naar rechts duwen. Heb het idee een ontzettend fragiel ding in mn handen te hebben.
Klopt inderdaad, is normaal. Lijkt fragiel, maar juist de speling maakt het apparaat een stuk sterker.
Geen last van hoor. Ik heb een rode 3DS en die kraakt eigenlijk helemaal niet. Hiervoor een blauwe 3DS gehad, die kraakte wel als een malle.
Die van mij klikt 1 keer doet mij gewone ds ook. Iemand trouwens hier dlc van fire emblem gedownload? Zoja is het de moeite waard?
Weet iemand of ik vrijdag direct mn Donkey Kong gratis kan downloaden omdat ik 3 van die games heb van dat ene lijstje
Gisteren een 3dsXL gekocht via marktplaats. De witte met MarioKart preinstalled. Erg leuke game (heb zo'n beetje iedere versie wel gespeeld). Had al eens een 3ds van een maatje geleend met mario 3d land, welke ik heb uitgespeeld Spoiler Alleen met Mario Maar hij is zo tof dat ik hem wel weer wil spelen. Verder mijn wishlist: * Fire Emblem * Luigi's Mansion * Donkey Kong Country Nog andere tips?
Er zijn ook nog zoveel 3DS games die ik wil spelen, maar ik heb er momenteel het geld niet voor over. Donkey Kong Country ligt eraan of je de Wii versie nooit hebt gespeeld, dan is het een aanrader. In juni of juli komt Mario & Luigi uit, dat schijnt weer een topper te worden.
Jep heb ze al gedownload tijdelijk 4,99 p.s als je ze allebei koopt. Anders 5,99. Aangezien het echt twee verschillende games zijn is dit een leuke korting. (had natuurlijk wel wat meer af gemogen maar goed)
Ik heb enige tijd geleden gebruik gemaakt van die actie dat je gratis game kon downloaden na het aanmelden van de 3DS XL op de club nintendo site. Als ik mijn 3DS XL ooit mocht verkopen en de volgende eigenaar formateert de 3DS, blijft het spel er dan op staan?
Ik heb een nintendo ds xl met mariokart overgekocht en nadat ik had geformateerd en het systeem naar mijn wensen in heb gesteld kon ik gewoon weer mariokart downloaden.
Bedankt voor je reactie, alleen is in jouw geval het spel al voorgeinstalleerd door Nintendo en bij mij niet, of zal dat geen verschil maken?