Buiten het feit dat het natuurlijk terecht () is kan ik er toch niks aan doen. Ik wilde alleen maar wat meer weten over Animal Crossing. Spoiler Lethal is VIP, niet MVP. Dus... Animal Crossing...
Dat wil ik dus weten. Lijkt me een lekkere rustgevende game en lijkt wat op de Sims met beesjes. Maar is er meer? Wat is het doel? Is er een doel?
Nee, Lethal is VIP. Dat is voor ex-crewleden en kent nog wat extra toegang (helaas niet tot het wel-of-al-dan-niet-bestaande legendarische p0rnforum). And I'm loving Donkey Kong Country returns. Maar ik vraag me af waarom alles zo nostalgisch is behalve de vijanden. Waar zijn de kremlins, wespen en bevers?
Er is niet echt een doel, tenminste, in voorgaande delen niet. Het lijkt erop dat deze hetzelfde werkt.
Net ook Animal Crossing besteld. Nu heb ik 3 games voor die actie (Luigi's Mansion 2, DKCR en AC). Nu nog even een vierde, hebben jullie een toffe game om te kiezen? Geen Fire Emblem.
Alles, behalve de games die ik zelf al heb en Fire Emblem omdat ik dat soort games niet tof vind. Ik zit te denken aan de Lego City, iemand ervaring mee?
Ik weet niet meer welke aan de actie meedoen..... Heb je lijstje van deelnemende games? Lego city schijnt absoluut niet te vergelijken te zijn met zijn WiiU grote broer versie; echt stripped down...tot bijna naked aan toe (letterlijk; weinig leven op straat)....is ook de reden dat ik em zelf nog niet gekocht heb, haal em wel een keer in de budget bak.
Je hebt een pokemon game (ook niet) Monster Hunter, Castlevania, LM2, Fire Emblem, Donkey Kong, Animal Crossing en Lego City. Eerlijk gezegd zie ik er echt helemaal niets tussen staan dat mij boeit, afgezien van de games die ik dus zelf al heb. Ik ga dus maar kiezen tussen Castlevania en Lego City. Het is toch gratis
Op de Wii U wel ja. 3DS is een zeer, zeer uitgeklede versie. Ze hebben de stad mooi weten over te zetten, maar daar lever je veel van wat de game juist zo leuk maakte in....empty stad = no fun
Monster Hunter is ook een spel waar je onwijs veel tijd in kwijt kunt. Niet makkelijk, maar wel heel tof als je het een beetje te pakken hebt! Het is me eindelijk gelukt om mijn SD kaart gegevens op een nieuwe kaart te zetten En vanacht de code van Animal Crossing gekregen via de koop drie, krijg een game gratis actie van Nintendo. Wat een heerlijk spel weer!
Ja, dat hoor ik vaker van mensen. Maar ik kan me er niet toe zetten zoiets te gaan spelen. Teveel mogelijkheden waar ik toch niets van snap omdat ik zulke games nooit speel.
Ik speel ook nooit zulke games (ok, ik speel weleens een RPG, en de game heeft RPG invloeden), maar ik ben echt overdonderd. De game zelf is awesome, de muziek is geweldig en de cutscenes zijn echt adembenemend.