Niet eens met je punt. Met 1 playthrough heb je 7 planeten gezien. Er zijn er iets van 15. Dus je zal vaker moeten spelen wil je alle planeten zien... Maar online rankings of online multiplayer hadden de replay waarde kunnen verlengen en had er gewoon in moeten zitten.
Damn.....bij Gamemania je dsi xl inleveren en 50 euro en je hebt een 3ds.....das best een strakke deal...wordt nu wel erg moeilijk om em te laten liggen.... (stond in de folder)
jongens kunnen jullie mij vertellen waar ik de 3d trailer kan vinden van Super Mario 3D land? Die op internet is gaaf maar ik wil hem in echt 3d zien en hij schijnt al uit te zijn in de store op de 3ds... alleen ik kan em nergens vinden?!
Weer eens geïnformeerd bij Nintendo over die pre-paid kaarten, echt een prachtig antwoord: Het in de winkels krijgen van de eShop kaarten verloopt inderdaad niet volgens plan.
Haha inderdaad, ik zag hem vandaag pas voor het eerst. Komt hij ook gewoon in de winkel te liggen of is het weer een limited in combinatie met Mario Kart?
Ik denk dat ik wacht met kopen van een 3DS tot er eentje komt met 2 van die schuifstickies (die uitbreiding ziet er niet uit)... wil nog wel altijd Zelda OoT 3D spelen namelijk alléén al daarom.
mario kart trailers http://games.fok.nl/nieuws/469587/1/1/50/veel-mario-kart-7-tracks-in-trailers.html Heb hier toch wel weer veel zin in , word mijn 2de game voor de 3DS denk ik, tot nu toe bijna alle mario kart games gekocht en altijd met veel plezier gespeeld
Ik wilde eerst wachten met een 3DS tot ie 150-100 euro was oid maar nu hoef ik 'm helemaal niet meer TBH.. hoor overal verhalen dat ie al geflopt is/dood is etc.. zo zonde. Ben ik ook niet van Nintendo gewend, zo'n slechte marketingstrategie.
Qua marketing inderdaad niet, maar buiten marketing om is het voor de echte gamer eigenlijk al jaaaaaaren hetzelfde bij Nintendo; heel af en toe een echte gamers-game tussen alle meuk. Enige verschil is dat nu de meuk er niet is.