Ik heb de code voor Fire Emblem gekozen. Is het ook mogelijk dat ik deze downloadcode niet gebruik en als ruilmiddel kan inzetten?
Ik denk haast wel dat dit moet lukken.. gewoon proberen toch? DK code binnengekregen en geïnstalleerd, man wat een moeilijke game is dat zeg. Gek genoeg is Luigi's mansion de game die ik het leukst vind, had ik totaal niet verwacht maar zit echt leuk in elkaar. Deze en FireEmblem zijn mijn toppers op dit moment.
Met Animal crossing een reden om de 3DS in slaapstand te laten en de stappenteller te gebruiken. De playcoins die je met lopen verdient, kun je uitgeven in Nooklings' winkel voor een gelukskoekje waarmee je misschien Nintendo-interieur verdient. Ik heb nu een Zelda-mastersword in steen, die als je er voor gaat staan en 'gebruikt', het 'zwaard uit de steen trekken' geluidje laat horen. En een fire-bar (die ronddraaiende vuurslierten uit Bowser's kasteel), als je die plaatst hoor je kasteel geluid in je huis. Game is een flinke verbetering tov Wild world.
Tof! Ik heb Animal Crossing alleen ik heb mijn voorste kruisband gescheurd dus ik kan niet lopen. Is er ook een andere manier om die playcoins te verdienen?
3DS in slaapstand (aanzetten en dichtklappen) en dan beetje schudden/ heen en weer bewegen Ik loop er ook niet mee, paar minuten heen en weer schudden en je hebt zo een paar 100 'stappen' gezet. Elke 100 stappen is 1 munt met een max van 10 per dag.
Kun je de 3DS niet gewoon in je handen pakken en er wat mee rammelen? edit: Ik had de pagina niet zo lang open moeten laten staan...
Haha, dan ga ik maar eens even heen en weer rammelen hier op de bank. Ik heb trouwens ook die gratis game gekregen via Nintendo. Ik had namelijk Luigi al een poosje en Donkey Kong ook, en dus nu Animal Crossing. Ik heb Fire Emblem gekozen als gratis game. Is toch wel een toffe actie hoor.
Trouwens als mensen Animal Crossing willen spelen voeg mij dan even toe, in het 3DS Friend Codes topic staat mijn code en die van andere spelers die graag Animal Crossing willen spelen!
Yeuh, impulsaankoop. Speel ik ongetwijfeld wel meer dan Wii U, sowieso wil ik Mario Kart en Super Mario 3D, Kingdom Hearts, toekomst Pokémon en vergeet vast nog wel iets. Animal Crossing bij WOWHD maar annuleren en geld gebruiken voor Donkey Kong, dan heb ik drie games en neem ik Fire Emblem erbij ofzo.
Als ik jou was zou ik Rave nog even een PM sturen. Dan kun je een Monster Hunter code van hem overnemen, wanneer je je 3DS XL code hebt geregistreerd. Of je moet die niet willen, dan eis ik je code.
Ja, en er is een actie voor een copy van Monster Hunter voor een vriend als die vanaf deze maand zijn 3DS of 3DS XL registreert. Rave heeft er nog zo eentje. Dus als Fiasco die niet hoeft offer ik mij op voor zijn 3DS XL sterrencode, mocht Rave die Monster Hunter nog hebben.
Ah op die fiets! Fii, wat is je Friend Code? Ik heb maar 1 game voor de 3DS (NSMB2) maar zit er aan te denken om AC te halen.
Pin code heb je dan nodig? PM ik je mijn code, mag jij Monster Hunter als dat nog via Rave kan. Niet echt interesse in.
Send. Nog meer mensen die pas Monster Hunter hebben gekocht, misschien kan ik nog wat codes fixen. Anyway, friendcode komt nog. Mijn zusje heeft al hele avond dibs, heb hem nog niet eens vastgehad. En nu komt mijn moeder erachter dat ik een nieuwe DS heb (ze had mijn oude DS op een gegeven moment overgenomen )