Dan moet ik alleen nog een grotere SD kaart hebben, want met Mario Kart en Fire Emblem is die al vol.
Animal Crossing Heerlijk weer. Oh,ik heb Fire Emblem toch maar zelf gedownload, best leuk. Maar na een uurtje of 2 moest Animal Crossing er maar weer in en die is het hele weekend aan geweest. Wat tof is het weer.
Is het mogelijk om een R4 kaartje in de 3DS te stoppen en dan 3DS games te spelen vanaf die kaart, of kan dat alleen maar met gewone DS games?
Voor het eerst dat ik even niet door een sidequest (Side Story 9) van FireEmblem kom. Dat wordt even levelen.
What's up met connecten van je club nintendo account. Blijf maar foutcode krijgen dat mijn mail of wachtwoord niet klopt. Log gewoon hier in via internet op de website van Nintendo, maar op mijn 3DS pakt ie hem maar niet. Lees dat het een tijd kan duren voordat het geupdate is op je 3DS, lol.
www.budgetgaming.nl en dan ook in de reacties kijken daar staan soms links naar nog lagere prijzen. (en marktplaats natuurlijk)
Hmm, ik verkoop mijn gewone voor € 160,00 inclusief Animal Crossing New Leaf en Fire Emblem. Hij is 3 maanden oud dus garantie + bon. Is dat te veel?
Thanks, even kijken of iemand mn oude wilt kopen. Bijv bij Donkey Kong als je aan dat gras wilt hangen moet je de triggers gebruiken. Ik kan dat niet, zijn zo klein Waar? Ik zie em voor €189 Nee sounds about right denk ik.
Ik zie op marktplaats veel advertenties voor een stuk minder staan waar niet eens op wordt geboden. Ik krijg ook wel een beetje last van de vingers bij Luigi (spoken opzuigen) en Donkey Kong (in dat gras) maar dan neem ik wel even pauze. De gewone 3DS ziet er zoveel beter uit dan de 3DSXL imo en ook het feit dat je op het grotere scherm beter de pixels ziet gaat mij storen.
Ja, maar niet met Animal Crossing New Leaf en Fire Emblem. Tevens is de mijne 3 maanden oud, heb je dus nog garantie.