Ik heb DK als gratis game gekozen laatst maar wat een lastig %^&*( spel is het eigenlijk.. RageQuit heel vaak en dan start ik maar weer lekker Luigi's Mansion op.
Ik neem aan dat de 3DS versie niet veel moeilijker is dat de Wii versie? Die vond ik niet zo moeilijk, hoor.
Ze zijn gelijk, ik vinid hem best wel lastig. Het is niet onoverkomelijk, maar ik ga toch wel vaker dood dan bij een gemiddelde platformer. Nu wil ik in ieder level ook alles hebben, dat maakt het wel wat lastiger dan wanneer je gewoon de levels door gaat zonder dingen te zoeken.
Ik heb DKC op de SNES uitgespeeld, (vond hem wel erg moeilijk en ging vaak dood) nu heb ik het geduld gewoon niet meer. Volgens mij bij wereld 3 of 4 gekomen op de Wii..
Ik ben ook gestop met de 3DS versie. Niet omdat ik het niet leuk meer vind, maar omdat ik dat KUT Animal Crossing New Leaf ben gaan spelen. Alle andere games liggen stof te happen, omdat ik elk vrij momentje even het spel opstart en dan tot de ontdekking kom dat we 3 uur verder zijn.
Genoeg, maar ik heb er dan ook al heel wat uren inzitten, dus ik heb wat meer mogelijkheden om dingen te doen.
POR is voor mij al weer een tijdje geleden maar ik merk dat relaties opbouwen in Awakening veel beter is uitgewerkt.
Fire Emblem Awakening is imo gewoon de beste uit de hele serie . Yup zelfs beter dan de eerste op de GBA.