Binnenkort komt MK7 en SML 3D, dat zijn toch wel de games waarom ik de 3DS heb gekocht. Wel beetje stom om hem eigenlijk direct bij de launch te kopen terwijl er alleen maar shit uit was wat me niet lang kon boeien.
Ik had er echt bijna 1tje gekocht met die actie van Gamemania (DSI XL inleveren + 50 euro)....maar die actie van N met die add-on stick vertrouw ik niet. Ik zie het nog wel gebeuren dat Nintendo binnen nu en een half of 1 jaar een nieuwe 3DS aankondigt met 2 sticks. Ook het achterblijven van games vertrouw ik niet. En dan heb ik het niet eens over de echte gamer-games, maar ook van games voor de kleintjes. Die van mij (4) vermaakt zich nu prima met Littlest Pet Shop op de XL; dat soort games zijn er simpelweg niet op de 3DS. Nee, het is beter te wachten tot meer gameaanbod, en wat Nintendo's volgende zet is mbt de 3DS. Ik heb het (negatieve) gevoel dat ze nog niet klaar zijn......
Whaha wat ben ik blij met de slechte move van Nintendo om de Rode N3DS na de zomervakantie pas uit te brengen. Waardoor ik de 3DS niet meer heb aangeschaft. Want nu wil ik die Coral Pink. Enige nadeel is dat ik liever Mario heb dan Nintendogs.
http://www.gametrailers.com/video/nintendo-direct-nintendo-3ds/722818 Eind november systeemupdate waarmee je ook 3D kan filmen.
iemand nog info over de gba games gerelateerd aan 't ammabassdors programma daar kijk ik wel naar uit!
Ik weet niet wat de verschillen zijn tussen de X360 versie en de 3ds versie (los van de graphix) maar dit: ziet er awesome uit , mushroom hillzone, RAAP ME OP
Ik heb mijn blauwe inclusief games verkocht en die rode gekocht. Die games wilde ik toch al verkopen (uitgespeeld) dus ik heb alles in 1 koop verkocht. Ik wilde eerste wachten omdat ik de Super Mario 3D Land pack wilde kopen, maar ik hoef geen witte 3DS. Jammer dat hij niet bij de rode 3DS zit, maar uiteindelijk scheelt een losse 3DS + SM3DL niet zoveel met de pack. Een tientje geloof ik.
What he says ^^ Mario haal ik wel later ergens in december, ik ga zeker wel genieten van Skyward Sword voor nogal een tijdje lang waar ik echter geen tijd heb voor Super Mario 3D Land.
Ach, Mario kan ik op de plee spelen en Zelda niet... Heb er wel zin in eigenlijk. Die Sonic ziet er inderdaad ook awesome uit.