Heeft niemand Shin Megami Tensei Devil Survivor Overclocked? Ik ben nog niet zo ver in die game, omdat ik Persona speelde op de VITA. Maar voor RPG lovers wel een must denk ik
NedGame of Amazon Game is inderdaad al moeilijk te verkrijgen. Altijd met dit soort titels, daarom had ik hem direct aangeschaft, al ging ik het niet direct spelen
Ik kan ook nergens echt videoreviews vinden van die game, cijfers zijn erg goed maar ik wil eerst wel wat meer gameplay zien. Mario Kart 7 & Super Mario 3D Land zijn nu ook weer beschikbaar voor € 30,- bij de MM: http://www.mediamarkt.nl/mcs/productlist/3-Halen-2-Betalen,10259,458018.html?langId=-11
Eigenlijk voor bijna niemand dus. Alsof iemand nog de Wii shop gebruikt. Edit: Pff, Mediamarkt had Mario & Luigi niet eens meer.
Arena doet dat ook niet trouwens. Blijkbaar kan je het ook niet los bestellen vanuit de site. Je krijgt dan een foutmelding
Verdorie, zijn de Pikmin figuurtjes alweer uitverkocht? Waarom hebben ze een oneindige voorraad van lelijke notitieblokjes, maar als er eens iets leuks komt is het binnen 2 seconden weg.