Ok bij nader inzien...hij is wat kleiner dan de normale 3DS uitgeklapt, ziet er best wel oke uit, kan niet dichtklappen (kon je gameboy vroeger ook niet), en is wss een stuk robuuster en steviger dan de normale 3ds en de XL die beide kraken als een malle (vooral de normale, echt qat een gammel ding) dus tsjah. Wellicht koop ik hem wel. Al spelend in die filmpjes ziet t r best oke uit + wss houdt ie superchill vast (hopelijk). Iedereen dacht van de Wii U controller dat ie ook pure poep vasthoudt, maar hij houdt superchill vast(toch) Alleen die zwartblauwe en witrode kleurcombo...why..doe gewoon helemaal zwart en wit aub.
Grootste nadeel lijkt mij toch echt de kijkhoek..... Ik heb nog niemand met een 3DS/DS gezien die beide schermen helemaal plat hebben. Bovenste scherm is altijd 1 klikje gekanteld... dat kan hier dus niet...
Eigenlijk is die 2DS dan wel weer geniaal voor kindertjes... Geen 3D effecten en je kunt je DS niet kapot maken door te klooien met het scherm.
Kindertjes krijgen alles stuk. Hmm, dat filmpje meld idd de rare ligging van de L en R knop; dat lijkt me niet handig gamen als je die nodig hebt!
Ik zit er wel over te denken een 2DS te halen. 3D is toch kut, krijg er alleen maar hoofdpijn van. Er zit bij de 2DS meteen een adapter, scheelt toch weer 10-20 euro. Hij is sowieso 20-30 euro goedkoper als een 3DS. En zo lelijk vind ik 'm niet. Wel tof eigenlijk dat Nintendo andere designs durft te proberen.
Zie je hij is best klein...en eig best tof. Ik loop er toch nooit mee in mn zak, zitten al vol met mn mobiel en mn wallet.
Ik heb atm een Amerikaanse 3DS (Wou per sé nog die Zelda Edition hebben dus toen maar van Marktplaats gehaald), dus alle 3DS games die ik wil spelen moet ik importeren. Als ze de 2DS nou eens regiovrij maken ga ik er serieus over denken
Het feit dat ik moest opzoeken wat allebei die games waren zegt genoeg over het feit dat ik ze waarschijnlijk niet ga spelen