Dit gaat helaas niet of in ieder geval niet meer. Aanvraag moest blijkbaar voor 7 sept. Eenmaal verkregen codes kan je nog indienen tot 7 oktober.
Wat ik er van begrijp is dat iedereen die Animal Crossing heeft geregistreerd voor 7 September deze code kan aanvragen, als je "vriend" dan een 3DS XL registreert tussen 7 September en 7 Oktober dan kun je als vriend gratis Animal Crossing downloaden. Het enige wat ik dus nodig heb is iemand die Animal Crossing heeft geregistreerd voor 7 September en nog geen gebruik heeft gemaakt van deze actie. Ja deze actie is er alleen voor de XL. Maar ik zat te denken om dit pakket aan te schaffen:" http://www.bartsmit.com/nintendo-3ds-xl-wit-mario-kart-7-pack
Luigi uitgespeeld en wat een heerlijke game er zijn nu nog genoeg dingen te doen in het spel, maar daar heb ik geen tijd voor . Inmiddels begonnen met Shin Megami Tensei: Devil Survivor Overclocked en damn, wat is die game vet! Een zeer verslavend vechtsytsteem en alles lijkt tot op zekere hoogte op Persona. (ja het zijn dezelfde makers) Lekker grinden en daarna demons kopen om die later weer te fuseren, tsja zat zoiets ook niet in Persona?
Zo snel al? Als ik tegen die tijd een 3DS heb ga ik deze zeker halen, wat een top games zijn dat Enige nadeel is wel dat er echt 0 replay value aan zit, maar ik hoorde dat ze deze gingen aanbieden voor rond de 25 euro als download in de eshop van nintendo?
Ja, zijn even groot Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het eigenlijk gewoon een topding. Handzamer dan een XL en uiterlijk is veel mooier. Ik zou best een XL willen hebben hoor, maar een echte meerwaarde is het voor mij niet. Hij is best lomp, tevens is het graphicwise minder op de XL. Scherm is groter, zelfde aantal pixels. Aan de andere kant, als ik een 3DS zou kopen op dit moment dan ging ik toch echt voor een XL.
Hmmm, ik heb de keus uit een 3ds XL voor 100 euro of een 3ds voor 65 euro. Iemand ervaring met beide? Wat zal ik doen? Ik neig naar de XL... Buiten de grootte en batterijduur, zijn er extra voordelen aan de XL?
Het schijnt dat het 3D effect ook een stukje beter is op de XL. Al zijn de grote en de batterijduur al genoeg reden om voor de XL te gaan
Als het verschil in geld niet uitmaakt, zou ik ook voor de XL gaan; groter beeld, 'nuff said. (en ligt IMO doordat hij groter is ook een stuk lekkerder in de hand)
Heb toch maar een 3ds gekocht. Voor 65 euro vond ik t wel naais! Zo toch maar lekker pokemon spelen. Ik zag wel dat die gast een AR shit erop had geinstalleerd, maakt dat uit voor t online gedeelte? Kan ik straks gewoon ruilen met pokemon en shit?
Neh, die gast die er 100 euro voor vroeg liet niks meer horen toen ik zn adres vroeg dus dat zal wel een oplichter geweest zijn. De rest van de XL's die er aangeboden werden zijn een stuk duurder dan 65 euro Maareh, iemand antwoord op m'n vraag? Ben em nu iig aan het formatteren! EDIT: Beetje huiverig om een systeemupdate te doen EDIT2: Hm, om Pokemon te spelen moet t wel blijkbaar! Op hoop van zegen
Oke boys. Een Vita of een 3ds? Speelde laatst op de ds van mijn zusje en het is wel weer vet hoor. Ook hoorde ik dat er toffe rpg's zijn voor de 3ds en dat is eigenlijk de voornaamste reden dat ik er een wil aanschaffen. En Pokemon, Mario etc etc Over iets meer dan een maand komt de ps4 uit en de cross play feature (of hoe het ook heet) lijkt me heel tof. Ook zijn er een paar games die ik echt wil spelen op de Vita, maar de 3ds rpg's trekken me meer aan. Fucking dilemmas. Wat zouden jullie in deze situatie doen?