1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb van de week een rode Nintendo 3DS gekocht, met name vanwege Mario en Mario kart. Nu is het zo dat de 3DS reeds een klein beetje opgeladen is, kan ik hem direct volledig opladen of moet ik eerst de huidige accu leegmaken?

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon voledig opladen is het beste denk ik.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    EERST LEEGMAKEN!

Is in het algemeen met apparaten zo, ze gaan net wat langer mee als je ze niet te vaak op laad, dus gewoon op laad als ze helemaal leeg zijn. Zo spaar je de accu. Ik doe dit nu bv ook al lang met mijn mobieltje! (en uiteraard ook met de 3DS)

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het beste weg bij aankoop je toestel eerst op te laden voor je het gaat gebruiken.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, same here. Vorige week een rode 3DS gekocht voor Mario. Alleen even gekeken of ik geen dode pixels had, aangezien ik net daarvoor een rode 3DS gekocht had die dat dus wel had. Volgende dag teruggegaan en na veel gesteggel (verkoper zag het niet, maar die stond in de winkel te kijken met 4.000 TL buizen boven zijn hoofd, in het magazijn zag hij het gelukkig wel) kreeg ik een nieuwe mee. Die even getest en die wacht nu gretig om aangezet te worden, maar daar heb ik toch echt SM3DL voor nodig :D

Maar die verkopen ze nog nergens.

Overigens laad ik mijn apparaten altijd direct op na aankoop. Of er nou nog wat stroom inzit of niet, het zal wel. Ik gebruik de 3DS voornamelijk lekker thuis op de bank, ik ga nooit met de trein oid. De oplader is dus altijd dichtbij.

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de Game Mania is hij ook te koop Mario !

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hoe weet je dat?

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    zijn er geen Nes of Snes games te downloaden? Ik heb wel paar NES games via dat Ambassadors ding maar ik vind zelf geen andere NES games?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik nu linken tussen een DS (eerste versie) en een 3DS?

10. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb een 3ds gekocht op 16 juni dit jaar, in het begin zat er een klein beetje speling tussen de scharnieren en dat is iets meer geworden. Het is niet zo dat hij alle kanten op vliegt maar er is wel degelijk speling. Hij is gekocht bij Saturn en wat is nou het beste moet ik er mee heen gaan en ben ik hem dan een week ofzo kwijt of krijg ik een nieuwe?

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je bent hem dan even kwijt en je krijgt dezelfde 3DS weer terug. Ongerepareerd that is. Nintendo is van mening dat zolang je scherm niet dichtklapt tijdens het spelen, er niets aan de hand is. Mijn blauwe 3DS had hetzelfde, ik kreeg hem gewoon terug met al mededeling dat het apparaat naar behoren werkt.

Mijn nieuwe rode 3DS was perfect, die heb ik net een maandje en die heeft nu ook alweer wat meer speling. Bijna niet merkbaar (niet te vergelijken met mijn vorige 3DS), maar hij is al niet meer zo strak als dat hij was bij aankoop. Zowieso voelt de 3DS aan alsof het een prototype is ofzo. Hij voelt niet af, het is toch belachelijk dat je krassen krijgt als je hem dicht hebt zitten door een ontwerpfout in de 3DS. Het is dat ik altijd zou zuinig omga met mijn spullen (ik doe er een stukje folie tussen, die er bij aankoop ook tussen zit).

12. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Haha ja ik ben ook net zo zuinig als jou hoor ik al wel :thumbs: Maar wel triest dat dit gebeurd met een apparaat van dik 200 eur toen nog. Ik wacht dan wel tot het scherm eraf valt ofzo.... |:-

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuwe krijg je enkel binnen de 1 of 3 maand binnen de aankoop,weet het niet meer.
    Als je nu zou terug gaan wordt die opgestuurd(althans zo is het in België )

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is niet waar hoor. Zolang je fabrieksgarantie niet is vervallen, maakt het niet uit of je de 3DS al 1,5 jaar hebt of dat je deze net een week hebt. De behandeling van de klacht is hetzelfde. Als het kan repareren ze het apparaat en als dat niet kan, dan sturen ze een nieuwe op. Overigens is dit alleen als het defect niet is ontstaan door de gebruiker, anders heb je helemaal niks natuurlijk. Maar dat moet Nintendo dan kunnen aantonen.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand?

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde ermee dat je binnen die tijd meteen een nieuw toestel meekrijgt,anders wordt die gewoon opgestuurd en moet je wachten.

Heb zelf ook het gevoel dat mijn Ds gewoon nog niet af is als je het in je handen hebt.
    Wel jammer vermits van de dure prijs.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hier is dat niet zo hoor. Het is niet relevant hoe lang je hem hebt, je moet gewoon je console opsturen als de winkelgarantie is vervallen.

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in België als je met je defecte toestel zit en je hebt die nog geen maand dan krijg je meteen een nieuw toestel mee.

Na een maand na aankoop wordt deze opgestuurd en moet je wachten tot hij gerepareerd is.

Echter bij plasma schermen is het hier weer anders.
    Bij sommige merken komen ze het gewoon bij je thuis repareren.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    iemand?

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Alleen die 3D classics. Snes games staan niet gepland. NES games zouden nog komen, maar ik denk dat ze daar vooral de 3D classics mee bedoelen.

Deel Deze Pagina