1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Problemen met de Nintendo Wi-fi USB connector

Hey allen,

Het lukt mij niet om de USB connector te installeren. Nouja het installeren lukt wel maar het gaat toch ergens mis. Software van de cd geïnstalleerd, computer detecteert 3DS, echter.

Bij het testen van de connectie krijg ik een foutmelding. Via de connector tool heb ik toestemming gegeven.

Iemand tips?

"Nintendo Wi-Fi USB connector setup is complete, a connection test will now be performed"

En dan gaat 't dus mis..

Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Als je dat de eerste keer eenmaal hebt gedaan kun je hem vervolgens te pas en te onpas op de lader leggen zonder dat het invloed heeft op de accu? Hij is bijvoorbeeld volledig opgeladen, vervolgens speel ik een kwartiertje, kan ik hem dan gewoon op de accu leggen of is het beter de accu eerst volledig leeg te maken?

Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Firewall uitgezet en dan werkt 't wel meteen, maar nu kan iedereen dus op mijn computer komen ofzo?:confused:

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat voor een fout melding krijg je? Misschien dat je UPnP niet aanstaat? Ik had dat namelijk ook bij die USB connector op m'n oude DS.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niemand?

*zucht*

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb een impuls aankoop gedaan.. cave story 3d... wat een verrassing, vette game

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Aaargh, die lijkt mij ook vet!

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mij ook. Eerst MK7

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Bij Cave Story zijn ze gewoon zo stom geweest hem uit te stellen naar november. Als ze hem gewoon in september hadden gereleased hadden ze veel meer sales gekregen.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaat voor Mario kart deze week ?

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik sowieso ook, 39euro bij MM deze week

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sonic Generations 3DS, beste Sonic ooit?

Ik heb het nu iets van een uur gespeeld en het is slechts een mening op basis van een impressie, maar wat is die goed zeg. Muziek is fenomenaal, prachtig is een understatement. Beschrijving die nog het beste in de buurt komt is iets van "de muziek is een streling voor het gehoor".

Gameplay technisch ook super fijn, alles is 2d en zowel de Classic Sonic en de Modern Sonic hebben een speelstijl die heerlijk is. Je gaat wel is waar o.a door de Green Hill Zone et, maar de levels zijn verder nieuw. Het speelt heerlijk weg.

Sonic fans horen hem al te hebben, dit is wellicht gewoon dé beste Sonic game ooit, wellicht zelfs iets beter dan z'n grotere broer op de consoles.

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10

Nogmaals mijn vraag...

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat het toch beter is om hem leeg te spelen en dan pas op te laden. Het lijkt me dat dat altijd beter is voor je accu. Maar dat doe ik zelf eigenlijk nooit, ik leg hem te pas en te onpas op die lader.

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij maakt dat tegenwoordig niet zo heel veel meer uit

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel 'm altijd zoveel mogelijk leeg. Vroeger heb ik me dat ooit aangeleerd omdat dat beter zou zijn voor de batterij/accu. Dus met elk apparaat doe ik dat nog steeds...

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem op de X30 gespeeld en daar vond ik hem ook al een topper.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ergens deze maand dus. Ik kijk vooral uit naar Yoshi's Island (het origineel nooit gespeeld, geen idee waarom eigenlijk), Mario Kart en Metroid Fusion. Het gerucht gaat dat Zelda: The Minish Cap er ook tussen zit. Helaas heb ik die kortgeleden al tweedehands gekocht. :mad:

Oh, en het gaat blijkbaar toch niet zo slecht met de 3DS:

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mooi dat het nog steeds voor 2011 staat, ik hoop dat het The Minish Cap is trouwens want ik zou het spel graag wel weer willen spelen maar ik heb niet zo'n zin om mijn DS nu op te starten nu ik een 3DS heb.

Trouwens voor de mensen die geïnteresseerd zijn hoe de Zelda 3DS er uit ziet ik heb een aantal foto's op de Pats topic gezet en de Cosmos Black + Zelda 3DS naast elkaar gezet, verschil zie je bijna niet maar goed. :+

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom heb je er twee??? Doe je er toevallig een weg, mijn vriendin wil ik verrassen met een 3DS :)

Deel Deze Pagina