Problemen met de Nintendo Wi-fi USB connector Hey allen, Het lukt mij niet om de USB connector te installeren. Nouja het installeren lukt wel maar het gaat toch ergens mis. Software van de cd geïnstalleerd, computer detecteert 3DS, echter. Bij het testen van de connectie krijg ik een foutmelding. Via de connector tool heb ik toestemming gegeven. Iemand tips? "Nintendo Wi-Fi USB connector setup is complete, a connection test will now be performed" En dan gaat 't dus mis..
Als je dat de eerste keer eenmaal hebt gedaan kun je hem vervolgens te pas en te onpas op de lader leggen zonder dat het invloed heeft op de accu? Hij is bijvoorbeeld volledig opgeladen, vervolgens speel ik een kwartiertje, kan ik hem dan gewoon op de accu leggen of is het beter de accu eerst volledig leeg te maken?
Wat voor een fout melding krijg je? Misschien dat je UPnP niet aanstaat? Ik had dat namelijk ook bij die USB connector op m'n oude DS.
Bij Cave Story zijn ze gewoon zo stom geweest hem uit te stellen naar november. Als ze hem gewoon in september hadden gereleased hadden ze veel meer sales gekregen.
Sonic Generations 3DS, beste Sonic ooit? Ik heb het nu iets van een uur gespeeld en het is slechts een mening op basis van een impressie, maar wat is die goed zeg. Muziek is fenomenaal, prachtig is een understatement. Beschrijving die nog het beste in de buurt komt is iets van "de muziek is een streling voor het gehoor". Gameplay technisch ook super fijn, alles is 2d en zowel de Classic Sonic en de Modern Sonic hebben een speelstijl die heerlijk is. Je gaat wel is waar o.a door de Green Hill Zone et, maar de levels zijn verder nieuw. Het speelt heerlijk weg. Sonic fans horen hem al te hebben, dit is wellicht gewoon dé beste Sonic game ooit, wellicht zelfs iets beter dan z'n grotere broer op de consoles.
Ik denk dat het toch beter is om hem leeg te spelen en dan pas op te laden. Het lijkt me dat dat altijd beter is voor je accu. Maar dat doe ik zelf eigenlijk nooit, ik leg hem te pas en te onpas op die lader.
Ik speel 'm altijd zoveel mogelijk leeg. Vroeger heb ik me dat ooit aangeleerd omdat dat beter zou zijn voor de batterij/accu. Dus met elk apparaat doe ik dat nog steeds...
Ergens deze maand dus. Ik kijk vooral uit naar Yoshi's Island (het origineel nooit gespeeld, geen idee waarom eigenlijk), Mario Kart en Metroid Fusion. Het gerucht gaat dat Zelda: The Minish Cap er ook tussen zit. Helaas heb ik die kortgeleden al tweedehands gekocht. Oh, en het gaat blijkbaar toch niet zo slecht met de 3DS:
Mooi dat het nog steeds voor 2011 staat, ik hoop dat het The Minish Cap is trouwens want ik zou het spel graag wel weer willen spelen maar ik heb niet zo'n zin om mijn DS nu op te starten nu ik een 3DS heb. Trouwens voor de mensen die geïnteresseerd zijn hoe de Zelda 3DS er uit ziet ik heb een aantal foto's op de Pats topic gezet en de Cosmos Black + Zelda 3DS naast elkaar gezet, verschil zie je bijna niet maar goed.