1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Nieuws | 14 januari 2011 - Dat de Nintendo 3DS de mogelijkheid heeft om 3D-foto's te maken was al een tijdje bekend. In de nieuwste editie van Iwata Asks, waarin onder andere Nintendo-baas Satoru Iwata en Mario-bedenker Shigeru Miyamoto over de 3DS praten, blijkt dat Iwata interesse heeft om in een latere update de mogelijkheid toe te voegen om in 3D te kunnen filmen met de handheld.

Iwata vertelt daarbij dat de SD-kaartjes in de 3DS gebruikt kunnen worden als opslag voor de filmpjes. Iwata stelt dat je hiervoor het SD-kaartje van 2GB kunt gebruiken dat bij de 3DS geleverd wordt, maar ook kaartjes van bijvoorbeeld 32GB gebruiken. "Lange video's, vele foto's, ze passen er allemaal op", aldus Iwata.

2. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die prijs echt veel te hoog. Had gehoopt op weer een 150 euro. De DS heb ik toen bijna als impuls aankoop gekocht omdat ik hem zo goedkoop vond.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik haal hem pas als de eerste Pokémon ervoor uit komt, aangezien dat toch het enige spel zal zijn dat ik erop ga spelen. 250 vind ik inderdaad ook te veel, volgens mij heb ik voor mijn make-up doos destijds 170 betaald incl. Mario Kart.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.752
    Haal je toch meteen Pokemon Black/White erbij? :+

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Met OOT erbij natuurlijk, hoe kan je die nou missen bij je 3DS? :+

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bah, Zelda, nooit wat mee gehad. Wel mooi dat de 3DS Pokémon niet heeft als launch titel, dan zit er nog een aardige periode tussen de volgende waarin hij eventueel nog (lichtelijk) wordt afgeprijsd of in een mooie pack verschijnt.

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    [Gerucht] 3DS-games gaan 40 pond kosten

Verschillende Britse winkels hebben de Nintendo 3DS-games op 40 pond staan in de pre-order. Nintendo CEO Satoru Iwata heeft gezegd al een keer in een interview dat de 3DS-games duurder gaan worden ten opzichte van de reguliere DS-games. Hij verwacht echter niet dat het veel zal schelen.

Deze prijs is echter nog niet officieel en waarschijnlijk wordt er meer duidelijk bij de 3DS-press event in Amsterdam volgende week. Britse retailers hebben hun prijs op zowel 35 en 40 pond staan. 35 pond is de normale prijs voor DS-games in Groot-Britannië.

De prijs voor nieuwe DS-games in Nederland is 44,99 euro en als dit gerucht waar blijkt te zijn, dan is er zeker een prijsverhoging van minimaal vijf euro te verwachten.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wie gaat langs? :+

(jaja, zal wel press only zijn)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.752
    Wie gaat langs? Gaan we dan heel Amsterdam afzoeken naar de locatie? :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo groot is dat toch niet? :+

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.752
    Bijna net zo groot als Eijsden. :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Precies. Even met de fiets rondkijken en je bent er. :p

Op een van de sites waar ze het hierover hebben gebruiken ze dit plaatje als header:
    Alleen geen idee of dat een random Amsterdam plaatje is of dat het daar echt wordt gehouden.

iig gewoon aankloppen en zeggen dat je een mod bent op XBW. Mag je vast naar binnen. :+

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.752
    Ik zeg gewoon dat ik Modder-Eter ben, dan laat Iwata (de president) me zo binnen. Niet voor niets ben ik de Rivanov van Nintendo. :+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, true. Moet lukken! :+

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Nintendo DSi XL kost in de winkel al 170/180 euro
    Dan kun je ook wel een beetje verwachten dat de 3DS boven de 200 zit.
    (Ik vind het allebei belachelijk veel geld hoor :F:)

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    ''Mod van XBW''?, ik denk dat je veel minder kans gaat krijgen dan om er in te komen :+ omdat het ''Xbox'' is geen ''Nintendo''!.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar wel mod van het Nintendo gedeelte! :+

(volgens mij is soms het Nintendo gedeelte hier nog drukker dan sommige dedicated Nintendo sites, dus dan telt die kwalifactie toch mee. :p)

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ach!, je kan het proberen!...

Trouwens de Nintendo DS was volgens mij bij de release 150 euro en dat is alweer bijna 6 jaar terug bij ons, dan heeft dat ding zowat dus geen price drops gekregen :eek:, de Nintendo 3DS voor 250 euro vind ik eigenlijk wel een normale prijs als je kijkt hoe duur de mobiele telefonen zijn de laatste tijd of de Ipods... :+.

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Maar het is gewoon bullshit dat je meer betaalt voor een handheld dan voor een HD-gameconsole...

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Even niet vergeten dat, wat ik dan heb gelezen, het meer kracht heeft dan de Wii en tegen de kwaliteit van 1e generatie 360-games zit + de 3D-technologie. Dat kost veel geld. In de loop van de jaren zal het wel iets zakken, maar nu nog niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina