1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, in het begin hebben we wat features uitgelegd maar zover ik weet nog niets nieuw. Of toch niet echt iets boeiend :+. Hier kan je het wat bijlezen :).

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Krijgen we ook nog iets te zien dat we niet weten? :mad:

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Tettn in 3D!

Geen nieuwe trailer trouwens, enkel veel korter dan de originele.

Die kerel heeft inderdaad wel wat weg van George Clooney :eek:.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Wat is nu eigenlijk het nut van deze presentatie? Ze laten allemaal dingen zien die we al een miljoen keer hebben gezien. Kom eens met nieuwe dingen of met info! :mad:

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat kunnen die mensen altijd crappy engels. De presentatie vind ik erg tegenvallen...

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Was deze nu al (officieel) bekend?
    €249 it is...

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Geen buy dus...

"Totally remistered" _O_

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Mwuhaha, eerder dan US! :eek:

Maar 250 euro, no way. Vraag me af wat de PSP2 dan wel niet gaat kosten als die echt PS3 graphics heeft, 500 euro? :eek:

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    249 euro?! No way dat ik dat ding ga halen. Speel daarnaast al jaren niet meer op handhelds, dus vind het de 249 euro niet waard, ik speel er toch niet op. Heb tevens m'n bedenkingen over hoe het 3D effect werkt op zo'n klein schermpje en daarnaast hoor ik nogal wat problemen over het ding. Nee sorry, dit soort dingen zijn niet meer aan mij besteed.

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel rond de 200 euro zijn dan. De PSP slim is ongeveer 130 euro en de PSP Go iets van 170 euro.

Vind het bij de 3DS nog steeds jammer van die kleuren. Weet niet of ze er in die presentatie nog iets over hebben gezegd?

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.005
    249 euro, koop ik liever nog een PS3 ipv een PSP in een DS-hoes met een 3D functie die je toch na een half uur uitzet omdat het kut kijkt.

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Komt in 2 kleuren: blauw en zwart als ik me goed herinner.

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, waarvan die blauwe een zwart scherm heeft.
    De kleuren van de Dsi XL vielen ook al tegen (wijnrood, geel, groen dacht ik)
    Ze moeten zeker steeds een ander kleurtje kiezen ;)

14. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Van www.telegraaf.nl

games
    Nintendo 3DS vanaf 25 maart in Nederland te koop
    door door onze redactie
    Nintendo heeft tijdens een Europees evenement in Amsterdam bekend gemaakt dat de Nintendo 3DS vanaf 25 maart in de winkels zal liggen in de kleuren kosmoszwart en waterblauw. Een adviesprijs werd echter niet gegeven. Verder belooft Nintendo voor juni meer dan 30 spellen voor de nieuwe handheld.
    “Het gaat bij de Nintendo 3DS om meer dan 3D kijken en spelen zonder bril – het systeem biedt ook toegang tot unieke sociale ervaringen,” zegt Laurent Fischer, topman van Nintendo Europa. “Net zoals de Wii gezinnen samenbracht, zal ook de Nintendo 3DS een breed publiek aanspreken.”

Het bovenste scherm van de Nintendo 3DS toont dus 3D-effecten zonder dat daar een speciale bril voor nodig is. Het draagbare spelcomputer is voorzien van een schuifknop waarmee de speler zelf het 3D-effect op het meest gewenste niveau kan instellen. De Nintendo 3DS kan overigens ook gebruikt worden om “oude” DS-games af te spelen in de gewone 2D-modus.

StreetPass en SpotPass zijn twee andere nieuwe functies van de Nintendo 3DS. Beide brengen gebruikers op nieuwe manieren met elkaar in verbinding. Wanneer de StreetPass-functie ingeschakeld is kunnen gegevens (zoals Mii’s en high scores) worden uitgewisseld met andere Nintendo 3DS-systemen in de omgeving, bijvoorbeeld als bezitters elkaar op straat passeren.

De SpotPass-functie kan verbinding maken met openbare hotspots (zoals KPN in Nederland) en een draadloze internetverbinding thuis, zelfs als de slaapstand van het systeem is geactiveerd. Eenmaal verbonden ontvangt de handheld regelmatig nieuwe content, zoals 3D-filmpjes, downloadbare games en updates.

Het maken van een Mii-poppetje wordt nu extra simpel op de Nintendo 3DS. Met Mii Maker kunnen spelers Mii-personages via een SD-kaart importeren vanaf hun Nintendo Wii of met de camera een foto van iemand maken en deze automatisch in een Mii laten veranderen. De Mii’s ook opgeslagen worden om ze bijvoorbeeld te gebruiken als profielfoto op sociale netwerksites.

Naast gamen heeft Nintendo nog meer functionaliteiten toegevoegd aan de Nintendo 3DS. Zo kunnen filmpjes en animaties in 3D worden bekeken. Nintendo onderhandelt nog per land met verschillende partners, maar Eurosport zal in ieder geval 3D-sportvideo’s leveren en ook Aardman Animations (bekend van Wallace & Gromit) komt met originele filmpjes van Shaun Sheep in 3D.

De volgende games staan voorlopig gepland voor de Nintendo 3DS:

Animal Crossing (werktitel)
    Asphalt 3D
    Combat of Giants: Dinosaurs 3D
    De Sims 3
    Dead Or Alive: Dimensions
    Driver: Renegade
    James Noir’s Hollywood Crimes
    Kid Icarus: Uprising
    Mario Kart 3DS
    Metal Gear Solid 3: Snake Eater 3D
    Nintendogs + Cats
    Paper Mario (werktitel)
    Pilotwings Resort
    Pro Evolution Soccer 3DS
    Rabbids 3D
    Rayman 3D
    Resident Evil: Revelations
    Resident Evil: The Mercenaries 3D
    Ridge Racer 3D
    Samurai Warriors: Chronicle
    Star Fox 64 3D
    Star Wars III: The Clone Wars
    Steel Diver
    Super Monkey Ball: Ticket Blitz
    Super Street Fighter IV 3D Edition
    The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
    Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars
    Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory

Instant buy voor mij, ik hoop hem meteen te kunnen kopen. Is toch wel een pareltje met dikke games zo te zien. Kan ook komen omdat ik een nintendo fan van het eerste uur ben.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op Kid Icarus na is er nog niet iets wat ik meteen zou willen spelen. Hoop dat we snel Layton of advance wars 3D krijgen

16. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik kan me niet voorstellen dat Mario kart een release game wordt... Als dat wel zo is dan ben ik om :)

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik zag hem bij Gamemania voor 249 euro(pre-order), dus ik heb hem gelijk maar pre-ordered :+, wel lekker vaag dat ze geen prijs hebben aangekondigd terwijl de release zo vlakbij is en de launch titels ook nog =).

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    De prijs wordt door de retailers zelf gezet, zoals ze al zeiden. Maarja, dat wordt dus gewoon 250 euro. Hoop eigenlijk dat de Mediamarkt nog met een mooie aanbieding komt.

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    250 euro dus :), hopelijk komen er nogal een aantal goede titels bij de launch van de 3DS, de DS launch titels vond ik maar matig om eerlijk te zijn, Super Mario 64 DS was wel cool maar dat was het ook een beetje voor mij..., maarja geduld is een schone zaak.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat 3D effect gaat zeker niet werken als je een lui oog hebt? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina