1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik zal zeker niet meer dan 150 euro neerleggen voor een hand held, dan maar geen 3ds...althans niet dit jaar. Overigens is de enige game die mij dan ook maar een beetje aanspreekt Kid Icarus.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik durf wel met jou te wedden dat de kwaliteit van de 1e generatie Xbox360 games beter was dan wat de 3DS gaat laten zien hoor. Zeker op grafisch gebied. Meer kracht dan de Wii, daar heb ik ook wel vertrouwen in. Maar goed, dat is dan ook niet zo heel moeilijk.

Mooi apparaat, maar ik ga toch echt geen € 250,00 betalen voor een freaking handheld. De PS3 is net zo duur, dat is een HD console. Waar gaat het over. Daarbij moet het 3D effect wel even heel goed gaan werken, anders heb ik gewoon een veel te dure DS in mijn handen. Want als dat 3D gamen kut blijkt te zijn, dan zet je hem weer op 2D en daar heb je zo'n ding dus niet voor gekocht. Dan heb je dus niets meer aan die extra rekenkracht van de 3DS.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Koop hem direct bij launch.

Nintendo games spelen gaat zo lastig op me PS3 laat staan me PS3 en 37" tv + accu me rug op gooien.

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat zou er wel enorm vet uitzien :D.

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik vind het ook belachelijk veel geld, en ga het voor die prijs ook zeker niet halen. Ik heb vorig jaar een DSi voor mn vriendin en mij gekocht en die bevallen prima.
    Overigens heeft de gamemania volgens mij een actie waarbij je een DSi kunt inwisselen, daar krijg je dan 100 euro voor terug. Maar goed, dan kost het je dus nog veel geld, als je bedenkt dat die van mij ook wel 150 was.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik blijf het trouwens ook wel apart vinden dat de Dpad zo laag zit t.o.v. de ABXY knoppen, die stick had er van mij ook niet zozeer bij gehoeven. Ik had het liever zoals bij de PSP gezien, waar de knoppen nog op dezelfde hoogte zitten en de eventuele stick wat lager.

In ieder geval komt hij hier wel in huis, misschien al eerder dan ik in eerste instantie dacht. Ik heb vandaag mijn oude DS weer tevoorschijn gehaald en ik ben die make-up doos toch wel beu nu, misschien dat ik toch maar ga voor Pokémon black met de 3DS, het is toch niet alsof dat ding nog in prijs gaat zakken dit jaar, op een enkele pack na waar je voor een tientje goedkoper uit bent o.i.d. De consumenten kopen het spul van Nintendo toch wel. Alleen vrees ik wel dat je met een zwarte omlijning zit bij DS spellen aangezien het bovenste scherm groter is dan de touchpad.

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik juist niet met je eens. Deze opzet lijkt mij een stukken beter. Het zal zo'n beetje hetzelfde werken als de 360 controller. Die heeft ook als belangrijkste de stick en als extra de 4-puntsknop. Misschien voor fighters niet ideaal, maar over het algemeen vind ik een stick toch handiger en fijner werken.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Volgens mij kan je dan beter je DS/i/XL verkopen op Marktplaats ofzo voor meer €'s en dan een 3DS kopen inplaats van hem in te leveren bij Gamemania.

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Tuurlijk, maar da's bij alle acties van GM zo (behalve met die crapgames die je zelfs op MP niet meer kwijt kunt :+). Gamemania moet er ook nog wat aan overhouden natuurlijk.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben nog steeds niet overtuigd, maar ik denk dat deze Nintendo 3ds wel in huis gaat komen. Vrouwtje wilt ook gamen ;)

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dit zijn iig wat launchgames van Ubi:

25 Maart: Asphalt 3D
    25 Maart: Rayman 3D
    25 Maart: Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars 3D
    25 Maart: Tom Clancy's Splinter Cell 3D

Ik heb Rayman 3D helemaal niet gezien? Of bedoelen ze daarmee die Rabbits game?

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Zo te zien niet;
    http://www.nonly.nl/screenshots/3291/3DS_-_Rayman_3D/

Ziet er vrijwel hetzelfde uit als een Rayman N64 game namelijk "Rayman 2: The Great Escape" die heb ik toen gespeeld en was een van mijn favoriete n64 games! Heel gaaf.

edit: ik weet vrijwel zeker dat dit een port moet zijn aangezien ik die screenshot levels vrijwel allemaal gewoon kan herinneren wat je moest doen :+

Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, al die screens komen me bekend voor.. nog een remake dus

15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    hoe werkt dat 3D nou op deze nds?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  17. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje.Dus die oude DS spellen kan je dan wel op de nieuwe 3ds spelen?of komen er nog gewoon spellen uit voor de DS?

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De oude DS spellen kan je inderdaad ook op de 3DS spelen en er zullen, na de release van de 3DS, ook nog wel spellen voor de oude DS uitkomen maar dat aantal zal waarschijnlijk al snel afnemen.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De ontwikkelaars van die games mogen zelf bepalen of ze het spel 3d maken of niet. Misschien dat ze afwachten hoeveel mensen de 3DS kopen?
    Denk dat er nog genoeg spellen uitkomen voor de gewone DS hoor, aangezien heel veel mensen zo'n ding hebben. :)

20. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt.Dat wilde ik weten.Vind hem alleen nu nog te duur dus ik wacht wel even tot hij wat langer uit is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina