1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.005
    Ubisoft valt me erg tegen, naja dat zijn we inmiddels gewend op de Wii en de DS.
    Splinter Cell 3DS lijkt een erg slecht uitgevoerde Splinter Cell 1 te worden. Rayman 3DS is gewoon Rayman 2, die we al op de iPhone hebben gezien en zelfs, jawel op de oude DS, was ook een launchtitel (erg leuk was ie wel, goed speelbaar, alhoewel vele reviewers dat niet vonden, gewoon je stylus niet gebruiken), maar nu gewoon op de 3DS in 3D. Wel lame, maar haal 'm toch wel, omdat het focking RAYMAN 2 IS!! Beste spel ooit.
    Ghost Recon 3DS ziet er niet uit. Asphalt 3D wordt een normale '7' game.
    That's it. Verder valt het me toch tegen wat de 3DS op het scherm tovert, het is echt niet speciaal, zelfs onder PSP-niveau en als je het 3DS aspect weglaat heb je dus vrij weinig over. Dat 3D effect hou je toch niet lang vol lijkt me.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik heb ook niks aan de gamemania actie, heb nog de oudste DS :+

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Same. :+

MGS 3DS komt uit voor de 3DS maar nu komt er mogelijk ook een MGS 1-3 HD collectie voor de PS3... misschien toch maar MGS 3DS niet kopen dan.

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Noes!.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dan hebben zij een heel ander lijstje dan ik volgens mij, de enige spellen die mij aanspreken zijn nog remakes ook 8) DOA lijkt me ook wel tof, omdat DOA nog altijd één van mijn favoriete franchises is, maar vechtspellen op een handheld vind ik nooit echt lekker werken.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    De enige toffe launchgame was Professor Layton, en die komt niet eens in het westen bij de launch...

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het valt wel enorm tegen eigenlijk de release titels voor de 3DS :<, ik had zelf wel een beetje verwacht dat OOT het zou maken op de release.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Kingdom Hearts 3D:

[gt]709813[/gt]

Vind het nou niet echt een stuk mooier dan die KH titel van de PSP...

Deze lijkt me trouwens wat voor Fiasco, aangezien deze gezien wordt als een inleiding op een eventuele KH3.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    *schrik :eek: Hoe onverwacht!

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    No way! Dadelijk heet hij ook nog eens Super Mario Bros 3DS, na New en Super komt er immers niet zo veel meer.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nou in ieder geval ben ik van gedachten veranderd, ik haal de 3DS toch maar niet op de release omdat er gewoon geen titel uitkomt die me echt interesseert, ik haal hem wel als OOT 3DS uitkomt =).

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ik haal hem denk ik gewoon op de release. Dan heb ik hem maar alvast in huis ;)

13. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de launch titels ook tegenvallen. Alleen Pes 3D lijkt me wat. Maar hoe zit het grafisch? Wat kan de 3DS? Speelt ook beetje een rol. Kan hij PSP volgen? Of doet hij beter?

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
  15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat soort cartoony (cell-shaded wil ik het niet noemen) graphics komen in ieder geval goed tot zijn recht, ziet er heel goed uit :)

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik dus ook. Heb daarstraks ook beelden gezien van Paper Mario 3DS. Zag er ook erg goed uit!

Ik haal de 3DS sowieso bij de lancering. Op die datum zijn er dan nog geen geweldige games uit, maar ik heb alle vertrouwen in Nintendo met de 3DS. Maakt meer indruk op me dan de NGP. Weet ook niet waarom...

17. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    3DS heeft wel iets. NGP is gewoon telang wachten. Maar qua games valt 3DS nog wat tegen. PES 3D is enige wat meer naar mijn kant leunt. De rest niet echt. Mario dat vind ik ook nog wel iets.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Europese launchtitels (waren nog niet bekend):

Pilotwings Resort
    Nintendogs + Cats: Golden Retriever
    Nintendogs + Cats: French Bulldog
    Nintendogs + Cats: Toy Poodle
    Super Street Fighter IV: 3D Edition
    The Sims 3
    PES 2011 3D
    LEGO Star Wars III: The Clone Wars
    Ridge Racer 3D
    Super Monkey Ball 3D
    Samurai Warriors: Chronicles
    Asphalt 3D
    Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars
    Tom Clancy's Splinter Cell 3D
    Rayman 3D

Nog slechter dan de Japanse. Die hadden tenminste nog Professor Layton. Ik haal dit ding pas wanneer de échte titels verschijnen.

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    DOA dus ook nog alleen in Japan, lekker dan :x Dan haal ik hem ook niet gelijk, damnit.

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Super Street Fighter IV ziet er erg leuk uit vind ik hoor! PES kan ook leuk worden en wellicht Lego Star Wars...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina