1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Welke kleuren waren er nou eigenlijk allemaal?

Want ik vond de Sparkley Rode en de Paarse toch wel de tofste kleuren. Maar ik kan deze nergens meer vinden?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Volgens mij alleen de blauwe en de zwarte.

Ik vind die blauwe wel strak aan de buitenkant, maar denk toch dat ik de zwarte zou kiezen, zodat het ding gewoon 1 kleur is ipv dat rare zwarte stuk bij het scherm.

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ah Bullocks :mad:

Ik wacht dan denk ik tot ze met nieuwe kleuren versies komen. Net zoals ik met de DS had gewacht tot ze met Candy Pink kwamen. :+

Hoewel ik niet met zekerheid kan zeggen of ik gedult heb om te wachten. :$

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik snap dat sowieso niet, want er zijn best wel veel vrouwen met een DS. Althans, ik zie ze vaak genoeg in het OV.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Waarom heeft nog geen enkele winkel in Nederland een echt leuke pre-order deal? Ik zag vandaag een deal die tot en met gisteren liep van een winkel uit de UK waar je de 3DS voor 220 euro kon pre-orderen en als je er een game bij nam kon je die voor 12 euro krijgen. Enige deals die wij hier hebben is een kuthoesje. :mad:

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik snap dat ook nooit. In NL zijn er sowieso weinig van die acties op het gebied van gamen.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik hoop dat zoiets volgende week nog komt of rond de launch, want eigenlijk wacht ik daar op. Bij zavvi.nl hadden ze wel een 'actie': 3DS + The Sims 3D voor 257 euro (met de kortingscode die volgens mij net niet meer actief is nog goedkoper). Alleen jammer dat er dan weer zo'n kutgame bij zit. :+

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Haha inderdaad! Over zavvi trouwens: de spellen kosten daar €35,95. Er staat dan bij: pre-order now for delivery on the 25th of March. Geldt dit ook voor NL? Zijn daar namelijk toch €10-€15 goedkoper dan in ons land. Als ze echt op de 25e geleverd worden, bestel ik spellen liever daar... Enig idee Modder? Weinig ervaring met Zavvi namelijk...

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Je gaat ze niet op de 25e krijgen, hoor. Zavvi duurt best lang, itt MyMemory, die echt supersnel verzenden.

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    MyMemory heb ik al veel ervaring mee, inderdaad een hele goede site! Maar oke, dan haal ik mijn launchtitels gewoon bij de gameshop twente, waar ik mijn 3ds volgende week ook op hoop te kunnen halen...

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze alleen bij de DS Lite (en Dsi denk ook wel) echt hun best gedaan op de kleuren. Die kon je echt in allerlei kleuren krijgen, bij de Dsi XL valt het ook erg tegen (groen, geel, blauw, bruin, wijnrood en later dan nog de special mario edition rood)
    Ik weet niet hoeveel meisjes/vrouwen een DS hebben, maar dat aantal zou zeker niet onder doen tegenover het aantal jongens/mannen met een DS. Dus inderdaad idioot dat hij maar in 2 kleuren beschikbaar is. Hopelijk komt ie nog. :)

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Bij de enige zaak waar ik nooit kom, Saturn (Heerhugowaard) is hij nu dus 230 euro. :emo:

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    De 3DS?! Scheelt toch €20 :)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ja. Nog steeds een beetje karig allemaal dat dit de enige aanbieding is in NL. Er zijn allerlei winkels die hem voor de prijs van 245 euro verkopen. Nou, wat een aanbieding. :emo:

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    €4,99 goedkoper Modder ;) Kan je van naar de Mac, maar dan moet je niet al te veel honger hebben ;)

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk dat we moeten wachten tot het einde van deze week of zelfs begin volgende week. Ik ga sowieso de 3DS op 25 maart halen met minstens 2 games, dus hopelijk hebben ze iets leuks waar ik wat aan kan hebben.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik wild hem eigenlijk nog niet halen, maar het begint nu steeds meer te kriebelen, helemaal nu ik steeds meer positieve reacties zie over het apparaat. Alleen de games vallen nog wat tegen. Ik zit te twijfelen tussen Rayman 3D en Pilotwings. PW is gewoon supertof, mooi en de perfecte showcase voor 3D, maar hij schijnt enorm kort te zijn. Bij Rayman daarentegen heb ik nog weinig gehoord over de 3D weergave. Die game heb ik echter nooit gespeeld, dus dan is het denk ik wel een aanrader.

18. i EnDleSs GaMeR

i EnDleSs GaMeR Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit eigenlijk ook te wachten op de eerste reviews.Waarschijnlijk neem ik Rayman en star wars.

19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ghost Recon Shadow Wars? In Advance Wars stijl? :) Pilotwings en Ghost Recon worden zeker weten mijn eerste 2 games :).

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik dus ook! Was totaal niet van plan om hem te halen, maar ik hoor steeds meer positieve dingen en daarnaast ben ik nu wel aan echt iets nieuws toe en dat is de 3DS wel.

Ik haal zeker Pilotwings Resort erbij. Ben altijd een liefhebber van Pilotwings geweest en de game ziet er erg leuk en goed uit. Tevens lijkt Rabbids Travel in Time me ook erg leuk. Heb de Rabbids altijd geweldig gevonden en deze platformgame ziet er leuk uit. Twijfel nog een beetje over Rayman en Lego Star Wars. Vooral Lego Star Wars schijnt erg goed te zijn in 3D.

Weet in ieder geval al zeker dat ik een Aqua blauwe neem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina