1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Absoluut, ik heb het juist helemaal gehad met die games.. alle Zelda puzzels ken ik wel een keer.
    Vond de nieuwe IP's destijds van de DS zo tof (layton en phoenix wright) ik hoop dat er ook weer een hoop nieuws voor de 3ds komt.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    3DS is niet regio vrij he, dat weet je?!

3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    ... Layton & Phoenix Wright zijn sowieso niet van Nintendo, maar van Level-5 & Capcom.

Nintendo houdt zich (bijna) altijd vast aan bestaande franchises. En geloof me, van een nieuwe Mario of Zelda geniet ik nog altijd het meest. Want in tegenstelling tot alle andere sequels, zijn de sequels van Nintendo met deze games altijd vernieuwend en een totaal andere ervaring.

Ik heb nog nooit het gevoel gehad van: been there, done that.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    No shit, Sherlock... Je begrijpt hopelijk zelf wel dat Europa 1 regio is? :+

En John, precies. Super Mario Galaxy is voor mij een van de beste games in een hele lange tijd.

5. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ooh ik dacht dat hij de game vanuit de VS wilde importeren... Vandaar mijn opmerking... Verkeerd gelezen dus ;)

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    co.uk staat er toch. :+

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Verkeerd gelezen/gekeken zeg ik toch ;)

Maaruh Steel Diver is volgens vele bronnen te kort voor een full game. Ik vond de demo die ik speelde erg leuk, maar ik kon daar bijna alle levels al in spelen volgens mij. Meer iets voor een tientje ofzo.

Ghost Recon Shadow Wars lijkt me wel erg leuk. Als ze het niveau van Advance Wars weten te evenaren, dan is het sowieso een must-buy!

Bij launch haal ik SF en PES... Wie weet bestel ik Ghost Recon dan wel bij Zavvi als hij wat goedkoper wordt en als er meer info/reviews/beeldmateriaal van is... Het enige dat we nu hebben gezien is een korte trailer.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Sowieso zien we weinig van de Ubi games. Baart me zorgen.

9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben wel aan iets echt nieuws zoals de 3DS toe. Merk de laatste tijd heel erg dat ik echt zo klaar ben met de games op de consoles, een steeds sterker wordend ''been there, done it'' gevoel. De 3DS zorgt weer voor een frisse wind.

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    loop vrijdag wel een dynabyte binnen, 10% korting ftw.
    Weet alleen neit niet of ik blauw of zwart doe en welke game(s)...

12. i EnDleSs GaMeR

i EnDleSs GaMeR Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rayman lijkt me erg leuk alleen ben ik bang dat ze het slecht overgezet hebben.Wil graag eerst volwaardige beelden zien en eventueel een revieuw,voordat ik dit spel neem.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hopelijk komt Tales Of The Abyss ook naar het westen. Heeft iemand de PS2 versie gespeeld?

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komende week een aanbieding bij Saturn (Hoofddorp): Nintendo 3DS voor 229 euro. Zal wel binnen no time uitverkocht zijn ;)

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zou wel een middagje aan de slag met de 3DS willen gaan, om dat 3D effect te zien. Maar een handheld heb ik sinds de Gameboy Advance niet meer gekocht. En zulke bedragen betaal ik alleen voor een console. Ik kan het makkelijk betalen, maar ik ga het niet doen. Zo'n eerste week zal best fantastisch zijn met de 3DS, maar dan is het nieuwtje van het 3D effect er ook wel af.

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nog een paar dagen wachten :).

Ik vind het nog wel erg stil qua launch acties. De enige die ik weet is Nedgame in Apeldoorn op donderdagmiddag (Ik weiger 1,5 / 2 uur te rijden... en dan nog is terug).

Ik hoop nog op een midnight launch van de Media Markt of iets dergelijks. Dit is toch veel leuker en bijzonderder dan Call of Duty - Black Ops? :+

17. i EnDleSs GaMeR

i EnDleSs GaMeR Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe gameboy.Dat de graphics al flink omhoog gaan vindt ik al tof.Wie wil nou niet mario,zelda, en metroid prime in volle glorie spelen, waar hij of zij dat maar wilt.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
  19. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er net even mogen klooien en ben best onder de indruk.
    Het menu is ook al 3D en dat ziet er best tof uit.
    Die Augmented Reality kaarten werken tof.
    Helaas geen game kunnen testen. Wel een mooie pen gehad. ;)

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Gaat dat launch event van Nedgame Apeldoorn a.s. donderdag tussen 14.00 en 16.00 nog door? Ik kan het bericht nergens meer terug vinden namelijk...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina