1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woon je ook in apeldoorn? Anders kan ik het wel een keer vragen voor je! Als ik in de stad ben ;)

Zou ik hem voor je opsturen? whaha grapje :+

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik woon niet in Apeldoorn, maar als Nedgame hem donderdag al verkoopt mogen andere winkels dat ook, of niet?

3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit net de denken he. De 3DS is krachtig genoeg om Gamecube/Wii titels te draaien. Ik denk ook dat Nintendo dergelijke games zullen uitbrengen (Kijk maar naar de Wii hoe ze dat deden met bijvoorbeeld Pikmin).

Zijn er games die jij graag geport zou willen hebben naar de 3DS. Of een soort heruitgave met extra functionaliteit (Zoals OoT dat doet).

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Madworld graag :)

Overigens: IG heeft wat reviews van 3DS games...

PES: 5,5
    Nintendogs: 7,5
    PilotWings: 8,5

Ik ga PES in ieder geval niet meer halen... Nu Street Fighter IV en PilotWings/Ghost Recon Shadow Wars/Rayman/Lego. Ligt er een beetje aan hoe andere reviews uitpakken.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  5. i EnDleSs GaMeR

i EnDleSs GaMeR Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wind Waker graag naar de 3DS :)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag de kans gehad om met de 3DS te spelen. Heb er echt maar één woord voor: wauw!!!! Heb Pilotwings, Nintendogs en Street Fighter gespeeld. Het 3D effect werkt echt bizar goed! Had de 3D slider op max staan en had nergens last van. Het 3D effect bij vooral Pilotwings was echt top. Zoveel diepte in die game. Het apparaat zelf is heel erg mooi om te zien en de nieuwe controlstick werkt perfect. Ben mega onder de indruk van de AR functie, man wat werkt dat goed zeg en het is zo tof! Kan nu echt niet meer wachten totdat hij uit komt!

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Waar Nintendo helaas altijd last van heeft gehad is het gebrek aan goede launchgames. Ze brengen het apparaat vroeg uit maar over het algemeen zit er echt maar 1 goede titel tussen. Zie Gamecube, NDS, Wii en nu dus 3DS.

@ Alonso je maakt met wel heel nieuwsgierig. Ik ben heel benieuwd hoe dat 3D effect eruit ziet en hoe lastig het is voor je ogen om te focussen als je een beetje beweegt.

Meest interessant vind ik nog aankondiging van prof. layton voor de 3ds. Heb toen dat eerste deel gespeeld, niet heel ver hoor tot een puzzeltje of 20 oid.. maar vond het geweldige sfeer etc. maar geen zin om opnieuw te beginnen :+

Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Aankondiging? In Japan is de game zelfs al uit. :+

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Moddereter, ben je er al uit waar je de 3DS gaat kopen? :+

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik ben er zelfs nog steeds niet uit of ik hem zal kopen bij de launch. Ik wil eerst een goede actie. Gewoon 3DS + Pilotwings voor 250, misschien maximaal 260 euro.

11. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Het is zo zonde dat Mario Kart danwel Zelda OoT geen lanceertitel is, dan had ik hem waarschijnlijk direct gehaald. Wacht nu tot juni en deze 2 titels uitkomen. Huidige aanbod is te mager m.i.

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    hoezo is de 3DS niet regiovrij trouwens? Was de DS wel (toch?)

13. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Piracy en ja.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gister ook even zitten spelen op dat ding en het werkt inderdaad heel goed!
    Eerst dacht ik dat het wel mee zou vallen met dat 3D effect, maar het ziet er echt mooi uit. Eindelijk ook zonder zo'n irritante bril; waarom doen ze dat bij TV's niet?!

Ik koop er 1 met de launch. En ik heb niet eens zoveel met Nintendo 8)

15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    TV's is nog niet mogelijk. Daar moet de resolutie zo verschrikkelijk hoog zijn om het vanuit diverse kijkhoeken werkend te krijgen. Daarom werkt het dus wel op de 3DS.

Verder te horen gekregen dat hij waarschijnlijk morgen al in de verkoop gaat. Dit heeft alles te maken met de Nedgame actie in Apeldoorn. Nintendo heeft zelf aangegeven dat het dan niet meer tegen te houden valt.

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Donderdag dus?! Zou chill zijn :)

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb van Nintendo begrepen dat het embargo loopt tot donderdag 14.00 uur.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik hoop eigenlijk stiekem dat er nu al winkels zijn die de stap durven te nemen. :+

19. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik hoop het ook, alleen acht ik de kans erg klein. Tenzij je iemand kent bij de lokale gameshop ergens in een achterbuurt. Dan geef ik je een grotere kans. Ik zou mijn eigen gameshop moeten beginnen zeg :D.

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja heel misschien loop ik de gameshop in Enschede of Hengelo vast binnen vandaag (gameshop-twente), maar ik denk het niet. Ik wacht wel gewoon af tot vrijdagmorgen. Sta daar gewoon om tien uur dan hoor.

PES ga ik trouwens toch niet meer kopen. Mijn releasegames worden SF IV en Ghost Recon Shadows Wars hoogstwaarschijnlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina