[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zometeen ook in Almelo even rondlopen. Heb de pre-order bij Gameshop Twente staan, maar als een Intertoys oid hem al verkoopt dan koop ik hem daar gewoon vandaag :)

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Laat me even weten, ben vandaag ook in Almelo :)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik ga straks ff een rondje Haarlem doen, het is toch prachtig weer, dus dan kan ik daar gelijk ff van genieten. Ben alleen bang dat bij de lokale gameshop alle 3DS'en al gereserveerd zijn.

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Kom je daar ook weg dan? :thumbs:

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Yup geboren en getogen. ;)
    Werk meestal in de Randstad maar vandaag lekker in Tukkerland :)

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Yeah! Ik ben er niet geboren en getogen, maar woon er nu bijna een jaar :)

Maaruh: Net de stad in geweest. FRS had nog helemaal niks staan en nog niet binnen. Beide Bart Smits en de Intertoys waren nog bezit met het opzetten van de 'stand'. Hadden ze al wel binnen, maar verkochten morgen pas. Jammer, maar helaas!

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Volgens mij hebben 3 gasten bij mij op werk zo'n nametag gekregen om em gratis op te halen. Vrijdag werk ik weer dus ik ben benieuwd of ze em meenemen!

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe ja loop er nog redelijk vaak langs maar is me nooit opgevallen :+

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    In Haarlem houdt iedereen zich in ieder geval goed aan de street date. Zul je zien dat ik hem vanavond opeens op kan halen bij de lokale gameshop, terwijl ik dan moet werken. :+

10. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Dixons verkoopt hem vanaf 14.00. Voor de geinteresseerden*)

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Serieus? Verdomme, daar kwam ik net vandaan. :mad:

12. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb m!!! Met Street Fighter en Ridge Racer :)

Eerste indrukken: WOW! Tijdens de opstartfase tellen ze af voordat het 3D effect wordt ingeschakeld en als dat dan gebeurt is het echt een eye-opener. Daarna: de camera. Je ziet echt de kamer om je heen in 3D, meesterlijk. Foto's nemen, erg leuk.

De AR kaartjes: fantastische showcase, onwijs grappig gedaan en je kan niet anders dan lachen van verbazing.

Street Fighter: ziet er super uit. Machtig mooi introfilmpje en de 3d effecten zijn tof. Je ziet enorme verschillen tussen voor en achtergrond, en ook de lichaamsdelen zijn "rond". Het 3D effect maakt het ook nog eens stukken scherper.

Je moet inderdaad even wennen aan de 'sweet spot' en de afstand, en voor jezelf bepalen hoe intens je het 3D aanzet maar oh boy wat is dit bijzonder.

Zodirect Ridge Racer maar eens uittesten.

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben stiekem wel een klein beetje erg jaloers :+. Ik ga zo hier weer eens checken, want ik ga weer extra laat met pauze. Zo rond 2-en (Synchroon met de actie in Apeldoorn), want dan haal ik dat verhaal ook gewoon aan natuurlijk.

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Pre-order ik hem verdorie begin januari al, ben ik nog steeds niet een van de eerste(n)... Verdikkeme...

15. fortesque

fortesque Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist de 3DS binnengekregen, besteld bij bartsmit.com

Ze vonden het grappig om mij een paarse starter kit te geven :emo:, maar ach het was gratis en het is wel handig om zo'n beschermhoes te hebben.

Eerste indrukken: 3D werkt heel goed, ik had bij Avatar de eerste 15 minuten last van m'n ogen en ik kon het 3D niet zo goed zien, terwijl dit perfect werkt. Ik heb ook niet echt last van m'n ogen, het voelt na +- 30 minuten een beetje vermoeiend, maar niet anders dan bijv. lenzen dragen of te lang achter een computerscherm zitten. Ik vind de 3DS wel een beetje klein, had hem liever in het formaat van de DSi XL gehad, maar ach dit werkt opzich prima zo.

Heb er nog geen spel bij gekocht, ik wilde in eerste instantie Rayman 3D maar wil even afwachten hoe de recensies zijn, anders ga ik voor Pilotwings of Street Fighter.

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
  17. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Is ook de enige goede ubisoft game wat ik heb begrepen. De overige zijn heel erg slecht uitgewerkt :mad:.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Incl Rayman? :eek:

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Rayman schijnt inderdaad een behoorlijk k*t-port te zijn van een erg goede game. Het origineel was qua gameplay erg goed en hier is niks aan veranderd. De game is dus prima, maar de port is wederom slecht.

Ghost Recon haal ik samen met SF IV als ik eindelijk eens gebeld ga worden ;)

20. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Inclusief Rayman. Het blijkt een slechte port te zijn volgens verschillende websites. Alleen Shadow Wars lijkt goed te zijn. Het enige waar ze daarmee kritiek op hebben is dat het niet origineel is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina