1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Uhm.. StreetPass is nieuw. Hij zoekt steeds naar 3DS gebruikers zonder dat je er zelf naar zoekt. Hij moet wel op zijn minst in Sleep Mode staan. Hij voegt daardoor allemaal data door naar jouw DS waarmee je dus bepaalde dingen kan unlocken (Zo heb ik een Mario pet voor mijn Mii :D)

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hahaha briljante pick-up line man :b:

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me wel raar om dan je DS op straat te laten zoeken naar andere mensen met een DS, wat ga je doen als je iemand tegenkomt? Midden op straat een potje spelen. :+

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is het meer dat als je thuis komt oid en je 3DS openklapt je allemaal nieuwe shit hebt omdat je langs mensen bent gelopen die 'm ook aan/op sleep hadden staan.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Oh, oh. In plaats van de geplande 1 launchtitel heeft Modder straks gewoon 3 launchtitels. :lol:

6. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    1 act nu uitgespeeld van lego starwars. Erg leuk gedaan allemaal en 3D is in mijn ogen goed genoeg. Over het collecten, ik verzamel wel gewoon alles wat los en vast zit maar ik heb bv nog geen red brick gevonden en als je die vind unlock je weer speciale minigames zoals sneeuwbal gevechten etc:p.

Streetfighter blijft gewoon vet, op de 360 ook op de 3DS:)

Ik heb de 3DS net aangehad in de trein maar nog geen personen erbij ofzo maar dat zal in het begin nog helemaal niet denk ik.

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Welke allemaal dan ;)?

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hey die regio lock, is da hetzelfde als pal, ntsc, ntsc-j enzo.
    UK games doen het wel gewoon?

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Yep.

Ik heb nu trouwens Ghost Recon en Rayman. Ik had vanmorgen Pilotwings gehaald omdat ik hem had gecanceld bij Zavvi, maar die gasten hadden hem blijkbaar toch verzonden. Dus heb ik Pilotwings maar omgeruild voor Rayman.

Heeft iedereen al de Systeemupdate gedownload? Dan krijg je een 3D filmpje van een minuut. Niet heel impressive though, want ik vind het 3d daar niet echt uitspringen.

Over het systeem: Ik heb het ding vandaag zo'n 2 uur aan gehad, waarvan 1.5 uur gegamed en de batterij gaf nog 3/4 aan. Lijkt me dat die 3 uur dus zwaar overtrokken is.

Ghost Recon is trouwens tof! Het 3D effect zie je daar echt enorm goed. Het lijkt net of je echt boven dat terrein hangt. Alle rotsen, bruggetjes en bomen zie je uitsteken. Je ziet goed het verschil tussen hoogtes en elk level lijkt er een schepje bovenop te gooien qua 3d. Gameplay is ook gewoon leuk. Denk wel dat Rookie iets te simpel is om op te spelen. :+

Ik heb heel even Pilotwings gespeeld vanmorgen en dat zag er tof uit! :eek:
    Dat is imo sowieso een showcase voor het 3d effect samen met Ghost Recon. Ik heb het echter maar 10 minuutjes gespeeld, dus als ik de versie van Zavvi volgende week binnen krijg post ik wat meer bevindingen.

Rayman heb ik nu een uur gespeeld. Ik snap niet waarom iedereen deze game zo afzeikt. Ik vind het echt een topper! De graphics zijn gewoon goed en het 3D effect is ingame ook aardig aanwezig, alhoewel het niet in de buurt komt van Pilotwings. Je ziet de vlinders echt overal om je heen vliegen en het geeft vooral de 'race'-levels een toffe dimensie. Het is niet zo enorm aanwezig als ik bij Pilotwings in die tien minuten heb ervaren, maar ik had wel een aantal wow-momentjes. De game zelf heb ik nooit gespeeld, dus ik ben daar positief over. Speelt lekker weg. Dan de audio... De audio van Rayman blaast me echt weg! :eek:
    Met earphones/headphones zijn de deuntjes enorm helder en rijk aan bass. Alonso, als je Rayman gaat spelen, doe het met headphones. Je wordt weggeblazen!

10. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat komt er de komende tijd uit wat noemenswaardig is? Ik wil een 3DS maar niet een launchtitel wil ik... Zelda 64 heb ik al honderd keer gedaan op de N64 en GameCube, en verder ben ik de japanse games ook ontgroeid. En Rayman 2 komt me toch ook echt de keel uit.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je? :+
    Durf het bijna niet te zeggen, maar er komt een Mario game aan.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Hoe ziet het spelen van DS games er op de 3DS uit? Is er bijv. een mogelijkheid om het groter op het bovenste scherm weer te geven? (denk aan Gameboy Color games op de Advance)
    En het bekijken van films?

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    @Modder: Rayman is dus wel goed?! Beter dan de DS omzetting?! Kan je er nog wat meer over vertellen? Framerate etc?!

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik ken de DS overzetting niet. Framerate heb ik nog geen problemen mee gehad. De game zelf heb ik nog nooit eerder gespeeld, dus dat geeft hem voor mij ook al minstens 1 punt extra. 3D graphics zijn wel tof, bijvoorbeeld projectielen/stralen die je aan kunt zien komen, planten en dieren die uitsteken/voor de camera komen, objecten die uitsteken en gewoon een gevoel van diepte.

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb het origineel ook nog nooit gespeeld. Vandaar dat ik wel interesse in de titel heb/had. Overal lees je alleen dat de overzetting niet zo geslaagd is. Maar nu zeg jij dat dit wel meevalt :p Haha!

Hoe is de besturing? Geluid echt zo goed joh?!

Mooi dat je geen framerate problemen hebt! Misschien binnenkort eens op de kop tikken dan!

Ghost Recon is echt leuk he :)

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb een zwarte gekocht + ghost recon. splinter cell was imo echt bahhh

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik vind Rayman beter dan Ghost Recon. Als je hem nog nooit gespeeld hebt is het een topper. Snap echt niet wat hier een slechte port aan is. Ik heb op momenten zelfs Super Mario 64 momenten qua graphics. Hiermee bedoel ik dus dat Super Mario 64 de eerste platformer in vrij 3d was en enorm indruk maakte. Deze game heeft imo soms zelfs die zelfde stap qua dimensie in graphics. Mensen die de game hebben: Ik bedoel dus dingen als het begin van The Marshes Of Awakening waar je in die netten hangt. Op een gegeven moment zie je echt 4 a 5 lagen 3d objecten: Rayman, het net onder hem, paaltje erachter, brug erachter en verder in het beeld nog een rotsenmuur. Heb net in 3 uur gameplay 1 kleine framerate issue gehad die eigenlijk nauwelijks noemenswaardig is te noemen. Enige nadeel is dat de game behoorlijk makkelijk is.

Rayman _O_

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Die game is idd helemaal als je hem nooit hebt gespeeld.
    Weet dat ik toendertijd op N64 een beetje teleurgesteld was omdat je niet de vrijheid hebt van Mario 64, maar toen ik daar doorheen gebeten had had je echt supermooie, sfeervolle levels. Met heerlijke kleuren en geluiden.

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Wat stom dat hij zo ontzettend afgekraakt wordt dan zeg! Bedankt voor je info Modder! Ik wacht wel even tot ik hem 2e hands kan kopen echter. Vermaak me nu ook nog prima met SSF IV en Ghost Recon. Maar Rayman komt er nu zeker wel!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina