1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Speel alle games op de 3DS met headphones, vind ik fijner. Geluid is inderdaad erg goed bij Rayman. De game steekt qua gameplay prima in elkaar en het 3D effect is ook gewoon goed.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom is er dan zoveel negatiefs te lezen over die game. Heb flink gezocht maar veel positieve dingen kan ik niet vinden helaas...

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Rabbids komt volgende week!

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Reviews zijn niks anders dan meningen van andere mensen. Als zij de game kut vinden, prima. Ik vermaak me echter uitstekend met de game en daar gaat het mij om. Hoe een of andere reviewer erover denkt kan me echt gestolen worden. Zolang ik maar plezier beleef aan de game. En in het geval van Rayman is dat zeker de kwestie. Een oerdegelijk platformer, die leuk in elkaar steekt, leuke characters, leuke platformgameplay en een goed 3D effect. Ik vermaak me er wel mee.

Ga ik zeker halen, heb wat filmpjes bekeken en de game ziet er erg leuk uit!

Laatst bewerkt: 28 mrt 2011
  5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Rabbids heb ik twee levels van gespeeld. Leuke game met een mooi diepte effect. Ook leuk: als je dood geslagen werd, knalde jouw rabbid in 3d tegen het scherm aan :)

Raymen haal ik binnenkort wel :)

6. i EnDleSs GaMeR

i EnDleSs GaMeR Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk soms ook dat ze meegaan met wat andere mensen denken.Lego star wars zijn sommige ook wat minder positief,maar ik vindt het een leuk spel,en zolang we moeten wachten op Zelda,is dit spel goed genoeg :).

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb gisteren nog Ridge Racer en Rayman besteld bij Zavvi voor 61 EUR totaal :D. Ik had nog een 10% kortingscode + natuurlijk geen verzendkosten.

Om nog maar even wat over de games te zeggen.

Pilotwings
    Je eerste indruk zal zijn: kort. Met name de Mission Mode lijkt erg kort. Toch heb ik er zelf al 11 uur inzitten, waarom? Free Flight. Ondanks dat deze mode een tijdslimiet kent, heeft dat toch een toegevoegde waarde. In Free Mode is het de bedoeling om diverse objecten te verzamelen (Die je vrij kan spelen in de Mission Mode). Hiermee ben je het langste bezig en is erg leuk, mits je van verzamelen houdt.

Zo heb je als eerst de 75 informatiepunten die je moet verzamelen. Hiermee unlock je [SPOILER1]een eigen kasteel[/SPOILER1]

Daarna heb je 120 ballonnen waarbij je na elke 20 ballonnen 30 seconden erbij krijgt in de Free Mode. Dit kan dus oplopen tot 5 minuten vliegen in Free Mode. Dit is een stuk lastiger, omdat elk voertuig 40 ballonnen kan pakken. Tijdens andere voertuigen zijn die doorzichtig.

En dan heb je nog per voertuig een verzamelactie waarmee je diorama's kan vrijspelen. Hier mis ik er zelf nog 1 van. Met de Glider. Je kan er 60 vinden per voertuig.

Als je dat allemaal hebt gedaan, ben je minstens al heel wat uurtjes verder. Dus deze game uitspelen na 5 - 10 uur zit er niet in, tenzij je alles verzameld volgens een guide. Maarja, die zijn er nog niet.

Dan heb je natuurlijk nog de Mission Mode, als je daar voor alle sterren gaat (3 per missie) dan ben je ook nog wel even zoet. Zeker in een verder stadium wordt het een stuk lastiger, maar niet onmogelijk.

Als je alles eruit haalt wat erin zit, ben je toch wel minstens 15 uur verder en dat is meer dan de gemiddelde shooter tegenwoordig ;).

Ghost Recon - Shadow Wars
    Nog niet veel gespeeld, maar wel al 3 missies gedaan. Toch het gevoel dat deze game niet de aandacht krijgt die het verdient. Want er is weinig mis met deze game. Een heerlijke tactische game die erg lijkt op Fire Emblem.

Je hebt diverse characters die allemaal hun eigen specialiteit kennen. Zo is de 1 een sniper en de ander een medic. Per missie krijg je sterren om je characters te upgraden met sterkere wapens of health points.

Het is allemaal redelijk tot goed uitgewerkt en je hebt hier echt wel uren plezier mee.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2011
  8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me even uitleggen wat die stappen juist inhoud ?
    Als ik mijn ds wil uitzetten zegt hij je kan het ook in slaapstand laten staan voor je stappen te tellen en speelmunten te verzamelen.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dan kan je zien hoeveel stappen je hebt gezet? :+

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat snap ik :p
    Maar krijg je er iets voor ,heeft het enig nut ?

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Leuk voor de statistiekjes, gok ik? :+

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Per 100 stappen krijg je 1 play coin (Maximaal 10 per dag). Hiermee kan je diverse AR-games mee kopen en in je Mii Plaza-games gebruiken: Voor de puzzel en de RPG.

Hopelijk breiden ze dit gigantisch uit. Waarmee je dus ook in games deze coins kan verdienen en heel veel accessoires kan vrijspelen voor je Mii of andere AR-games kan kopen. De gedachte erachter is in ieder geval erg leuk.

14. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Niemand hier met last van de 'black screen of death'? Nieuws gaat nu snel rond op het www, en ik heb 'm ook al twee keer gezien. Tijdens Ghost Recon op willekeurig moment een zwart scherm met de melding de power knop ingedrukt te houden.

http://www.vg247.com/2011/03/28/3ds-black-screen-of-death-error-reports-creep-in/

Oorzaak nog onbekend, maar wat mij opviel: beide keren gebeurde het op een plaats in huis waar slecht tot geen wifi signaal is...

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer,ben je dan alles kwijt of moet je hem gewoon herstarten ?

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ach, firmware update er tegenaan en het is opgelost.

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen,gisteren rayman gespeeld en die valt me toch tegen is niet zo mijn ding.

Vandaag pilotwings halen en new super mario bross.
    Had nog geen super mario op de ds in mijn collectie .

18. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Laatste savegame werkt nog, maar in Ghost Recon zit geen auto-save, dus als je niet veel zelf opslaat, kan je opnieuw beginnen :mad: Behoorlijk irritant...

Laten we het hopen, maar het verdient geen schoonheidsprijs...

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    De dag dat er perfecte software/hardware op de markt komt gaan wij niet meemaken, hoor. ;)

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke,maar van je statistieken ben je niets kwijt dus ?
    Erg jammer dat bij elke game of hardware telkens bij de release weer wat mis gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina