Ik heb gisteren nog Ridge Racer en Rayman besteld bij Zavvi voor 61 EUR totaal . Ik had nog een 10% kortingscode + natuurlijk geen verzendkosten.
Om nog maar even wat over de games te zeggen.
Pilotwings
Je eerste indruk zal zijn: kort. Met name de Mission Mode lijkt erg kort. Toch heb ik er zelf al 11 uur inzitten, waarom? Free Flight. Ondanks dat deze mode een tijdslimiet kent, heeft dat toch een toegevoegde waarde. In Free Mode is het de bedoeling om diverse objecten te verzamelen (Die je vrij kan spelen in de Mission Mode). Hiermee ben je het langste bezig en is erg leuk, mits je van verzamelen houdt.
Zo heb je als eerst de 75 informatiepunten die je moet verzamelen. Hiermee unlock je [SPOILER1]een eigen kasteel[/SPOILER1]
Daarna heb je 120 ballonnen waarbij je na elke 20 ballonnen 30 seconden erbij krijgt in de Free Mode. Dit kan dus oplopen tot 5 minuten vliegen in Free Mode. Dit is een stuk lastiger, omdat elk voertuig 40 ballonnen kan pakken. Tijdens andere voertuigen zijn die doorzichtig.
En dan heb je nog per voertuig een verzamelactie waarmee je diorama's kan vrijspelen. Hier mis ik er zelf nog 1 van. Met de Glider. Je kan er 60 vinden per voertuig.
Als je dat allemaal hebt gedaan, ben je minstens al heel wat uurtjes verder. Dus deze game uitspelen na 5 - 10 uur zit er niet in, tenzij je alles verzameld volgens een guide. Maarja, die zijn er nog niet.
Dan heb je natuurlijk nog de Mission Mode, als je daar voor alle sterren gaat (3 per missie) dan ben je ook nog wel even zoet. Zeker in een verder stadium wordt het een stuk lastiger, maar niet onmogelijk.
Als je alles eruit haalt wat erin zit, ben je toch wel minstens 15 uur verder en dat is meer dan de gemiddelde shooter tegenwoordig .
Ghost Recon - Shadow Wars
Nog niet veel gespeeld, maar wel al 3 missies gedaan. Toch het gevoel dat deze game niet de aandacht krijgt die het verdient. Want er is weinig mis met deze game. Een heerlijke tactische game die erg lijkt op Fire Emblem.
Je hebt diverse characters die allemaal hun eigen specialiteit kennen. Zo is de 1 een sniper en de ander een medic. Per missie krijg je sterren om je characters te upgraden met sterkere wapens of health points.
Het is allemaal redelijk tot goed uitgewerkt en je hebt hier echt wel uren plezier mee.
Laatst bewerkt: 28 mrt 2011