1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    iPad is geen laptop, misschien om in overweging te nemen.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    maar nog een x, iemand al rabbids 3d ervaringen?

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    True, 't is voor erbij, maar ik vind 't maar niks:)

4. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn 3DS gaat vandaag als DOA retour.

Heb één spel, GR, en dat loopt regelmatig vast. Ik dacht dat het aan wifi kon liggen, maar ook als ik volle ontvangst heb is 'ie inmiddels een keer vastgelopen.

Nintendo gebeld: die kennen het probleem, ze kunnen alleen geen advies geven om 'm om te ruilen of te wachten op firmwareupdates: ze weten nl. simpelweg niet wat de oorzaak is.

Om te voorkomen dat ik straks in een reparatietraject beland heb ik daarom maar besloten hem als DOA retour te sturen (bol.com), dan heb je nl. meteen een nieuwe en hoef je niet te wachten x weken.

Ben benieuwd...

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik wacht nog even op een Mario of Zelda release voor ik de 3DS haal, al is het meer uit geld gebrek dan dat ik nog niet overtuigd ben! Op zulke momenten heb ik toch deels spijt dat ik op mezelf ben gaan wonen ;d!

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad !

7. 3ds

3ds Guest

/Mod spam: tot nooit weer :) ~Kevf

8. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Rabbids 3DS gekocht. Leuke game en je hebt veel om te unlocken. Heb pas 2 gewone en 1 bonus level gedaan maar tot nu dus erg leuk om te spelen. Beetje mario achtig zeg maar, muntjes verzamelen en vijanden doden..en als je dat doet krijg je hun kleding. Ik heb zelf na de bonus wereld uitgespeeld te hebben een nieuwe rabbid suit unlocked maar ik heb nog niet gekeken welke dat is.

Qua Mii plaza is het bij mij ook erg stil maar ja wat wil je ook als je in Woerden loopt met je 3DS:p. Ik heb er 1 en dat is mijn broer. Verder kijk ik uit naar een streetpass bijeenkomst. De eerste word misschien in Almere en al woon ik daar niet ik ga daar toch heen.

Wel een m'n kitty op de foto genomen en over 4 weken krijgen we er een kitten bij dus die gaat ook op de 3D foto:). Erg is nog zoveel te ondekken op de 3DS, ik heb er in ieder geval nog niet alles uitgehaald.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet eerlijk zeggen dat het apparaat mij ook wel bevalt! Gisteren op Schiphol geweest en daar iemand via Streetpass binnen gehaald. Neem hem ook elke keer mee naar werk om die munten te verzamelen via de stappenteller! :p

Gisteren bij het V&D prijzencircus nog twee games gehaald. Na Ghost Recon heb ik nu dus ook Pilot Wings en Pro Evo. Bij zowel Ghost Recon als Pilot Wings heb ik niet echt het gevoel dat ik naar een 3D spel zit te kijken. Ja, de poppetjes hebben wel echt een dimensie meer, maar heel veel voegt het niet toe. Bij Pilot wings kun je wel duidleijk zien als je het schuifje openzet of dichtdoet... Zo, wat schuiven die beelden in elkaar zeg! :p

De leukste vind ik tot nu toe Pro Evo. Oke, het is een erg kale game, maar voetbal op je handheld: gaaf toch! Vooral het terugkijken van doelpunten is in 3D toch net ff toffer. Als je om de bal draait zie je echt wat er allemaal op welke afstand gebeurd!

Nee, ik vermaak me onwijs met het apparaat! Komt er nog een centrale Friendlist thread?

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat kan je met die munten van de stappenteller doen?

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Pilotwings uitgespeeld. Het enige wat ik nu nog kan doen is alles op "perfect" halen. Dat is bijna een onmogelijke opgave, maar misschien dat ik het ooit wel doe.

Nu dus verder met Shadow Wars :).

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Hmmm... Ik heb beide gehaald. Ben ik nou een Apple meeloper of een Nintendo fanboy?

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Meer een apple fanboy sinds dat toch elke jaar een nieuwe generatie krijgt zowat :+ en nu blijkbaar al weer geruchten over de Ipad 3?.

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
  15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Welkom, een nieuw apparaat. Kom we maken een shitty game, we zorgen dat we de eerste zijn. Dan is er nog niet zoveel te kopen op het ding, dan cashen we easy money. In het land der blinden is eenoog koning, hoi, hoi.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jaa, sinds de 3DS aangekondigd is tezamen met een Madden game had ik er al zin in! De eerste promo videos van de developers zagen er goed uit, 3D schijnt een serieuze meerwaarde te hebben en alle teams zijn vertegenwoordigd.

Wat doen ze? Ze stoppen er geen head-on pvp mode in of een career mode! Kortom, je kunt dus alleen random 11on11 en 5on5 potjes spelen!

Ik was er al een beetje bang door, gezien de PES flop van de 3DS, maar nog stond ik op het punt om de Madden game te importeren (nu snap ik ook waarom deze niet in Nederland uitgebracht wordt) al voor ik een 3DS koop.

De 3DS komt er wel, games als Rabbids, Zelda en Mario zijn ook prima, maar de Madden game is toch wel een klap in het gezicht, juist omdat de 360 versie wel zo uitgebreid, realistisch en compleet is.

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    wat zijn jullie friendcodes?

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Die weet ik niet uit mijn hoofd :9 Post ik vanmiddag wel!

19. i EnDleSs GaMeR

i EnDleSs GaMeR Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond StreetFighter 4 gedaan.Ziet er heel erg mooi uit.Mooie 3D toevoeging.

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Klein vraagje aan de 3DS bezitters.
    Is het bij jullie ook zo dat als je je scherm opengeklapt heb staan er een kleine speling inzit?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina