1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
  2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is bewust gedaan door Nintendo. Had mijn DS Lite ook. Heeft met valbescherming te maken.

3. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren met de trein van Utrecht naar Arnhem de streetpass mode aangezet in de hoop iets op te pikken, maar helaas :mad: Volgende week nog een keer proberen...

Ik denk trouwens dat ik mijn Street Fighter te ruil ga aanbieden... Het is gewoon niet zo mijn ding, ik speel er amper mee.

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Daar twijfel ik ook een beetje over. Het is zeker een toffe titel, maar misschien niet echt mijn ding. PilotWings begint mijn interesse te krijgen :)

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pilotwings is naar mijn mening gewoon de beste game die er is voor het moment.
    Super street fighter is leuk maar gaat snel vervelen.

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ghost Recon en Rayman vind ik ook wel heel erg leuk! Zijn goede games waar ik me lang mee kan vermaken. SF IV is ook heel erg leuk, maar ik weet niet...

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vraag mij eigenlijk af of Streetpass ook werkt als je een game aan het spelen ben en ook als je een game op sleep hebt staan. Dat het dan ook nog werkt.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Street Fighter is de game die ik tot nu toe het meeste heb gespeeld. Echt super verslavend. Heb vanochtend Rabbids 3D gekocht, wat een leuke game zeg! :)
    Die konijnen zijn echt briljant!

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Boem!

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    daar staat toch precies wat ik zeg? UK is verantwoordelijk voor 1/3!
    de rest van europa voor 2/3. we hadden het toch over nld over dat we nergens mensen tegenkwamen met die streetpass..

nog steeds.. iemand rabbids 3d..?

Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik was bij mij in de winkel op dag 1 al door m'n voorraad blauwe heen. Vooral de blauwe loopt erg lekker. De zwarte loopt een stuk minder.

Klopt inderdaad dat de 3DS groot is in England. Bij HMV en Game word er ook echt super veel aandacht aan besteed, doormiddel van complete wanden, instore demo-units en signing. In London zelf kom je ook bijna op elke hoek wel iets tegen over de 3DS.

@UpInSmoke0611, ik heb Rabbids 3D gisteren gekocht. Game is echt heel erg leuk. Die konijnen zijn echt geniaal en het is gewoon een prima platform game. Veel humor in de game!

12. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Heb inmiddels een andere 3DS, en ook deze crasht regelmatig. Heel irritant. Heb alleen Ghost Recon, dus denk dat het daar aan ligt. Ook heb ik het nog niet gehad als ik WIFI uit heb staan... Misschien een combinatie tussen GR en (laag) wifi signaal... Hoe dan ook: als je 45 minuten met een missie bezig bent en daarna opnieuw kan beginnen is de lol er snel van af i.i.g....

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt die streetpass eigenlijk ?
    Ik heb een wii mannetje en mijn streetpass staat aan.
    Als ik heb dan naast de 3ds van mijn vriend legt die het zelfde heeft vind die mekaar gewoon niet.

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Even crosspost van een ander forum:

Eerst vanmorgen:
    Stond net in de Media Markt PilotWings uit te proberen, wat: zo vroeg?! ja zo vroeg Knipoog, en merkte day geen van de vier demo-3ds'en last had van speling met het scherm. Zelf begin ik me er bij mijn 3ds enigszins aan te irriteren en ik vroeg me af of ik nu gewoon naar de Bart Smit, waar ik hem gekocht heb, kan gaan om een nieuwe te halen. Weet iemand of dit kan? Geen idee of die speling kwaad kan of niet, mijn ds lite had het ook hetzij in veel mindere mate, maar vind het toch irritant. Is best behoorlijke speling voor mijn gevoel...

Toen vanmiddag nog:
    Het kraakt dan gewoon een beetje en ik kan het scherm aan de linkerkant een beetje heen en weer drukken als hij opengeklapt is. Ook kraakt hij dan...

Moet ik nu naar de winkel of moet ik bij Nintendo zijn?

Edit: Ik denk bij Nintendo, dus heb een mailtje naar de TD gestuurd

Jullie deskundige mening?

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Moet zeggen dat ik die speling ook vrij irritant vind,maarja zal wel zo horen.

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Heb op verschillende fora gelezen dat ze hem terugstuurden en een andere terugkregen...

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    kan je hem niet omruilen bij de bart smit?

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dacht het niet. Garantie loopt via Nintendo zelf volgens mij.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt 2 weken winkelgarantie, daarna verloopt je garantie via Nintendo.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    paar maanden zelfs als ik t goed heb

Laatst bewerkt: 3 apr 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina