[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dus het zou moeten kunnen? Morgen de Bart Smit maar even bellen dan.

Vinden jullie het een gevalletje van 'inruilen' overigens. Ook als hij dichtgeklapt zit kan ik de linkerkant een beetje verschuiven. 2-3 millimeter ongeveer

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dus het hoort niet die speling te hebben,bij scherm opengeklapt?

3. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet ik nog niet. Heb de technische dienst van Nintendo ook al gemaild. Zodra ik een bericht van hen heb zal ik het hier laten weten

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat dacht ik dus ook, maar toen ik die van mij ging halen bij Eplaza kreeg ik er een briefje bij dat als er problemen zijn, ik contact op moet nemen met Nintendo omdat zij alle kennis in huis hebben ofzo. Normaal gesproken heb je wel 2 weken winkelgarantie.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de DS kreeg ik alleen de 1e 6 maanden "ondersteuning" van Bartsmit , daarna moest ik maar aankloppen bij Nintendo.

Voor online aankopen geldt het volgende.

Wanneer u een kapot product heeft ontvangen, wordt deze kosteloos omgeruild voor exact hetzelfde product, mits u een geldig aankoopbewijs heeft, de aankoop niet is gebruikt en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele verpakking verkeert. Dit dient te gebeuren zo snel mogelijk na ontvangst.

Staat niet bij wat er gebeurd met defecte consoles , handhelds , portable medie en Tablets.

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nja ik wacht een reactie van de TD af van Nintendo :)

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Service van Nintendo is overigens wel goed hoor. Heb toevallig het geluk dat het hoofdkantoor van benelux bij mij in de buurt zit, maar mijn DS was een keertje stuk (was iets technisch mee), maar ik kon even langs komen, drie dagen later had ik een nieuwe die kosteloos verstuurd werd naar mij.

Hebben hier mensen trouwens SSFIV en willen die een potje online spelen? (Wel pro besturing ;))

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    het ligt aan de winkel blijkbaar. mm hanteert 2 weken winkelgarantie. sommige winkels langer.

http://hbd.nl/websites/hbd2009/files/Consumentenrecht/Goede-garantie.pdf

Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat bedoelen jullie met "speling".

Dat je em verder naar achter kan klappen? Of dat je scherm klein beetje naar links en rechts kan schuiven?

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Als het scherm dichtzit kan ik hem aan de linkerkant een beetje omhoog en omlaag schuiven. Opengeklapt betekent dit dat ik het scherm aan de linkerkant wat naar achter kan klikken zegmaar.

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Afgelopen zaterdag Ridge Racer 3D binnengekregen van Zavvi (Erg snel btw, had hem vorige week zondag besteld en werd maandag verstuurd).

Opvallend leuke game, hoewel het grafisch best wel teleurstelt (Deze graphics zijn ook op de gewone DS mogelijk volgens mij) is het 3D-effect wel uitstekend. Ik ben gelukkig niet echt iemand die let op graphics, dus ik vermaak mij uitstekend met deze game.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    WTF? Kutzavvi. Ik heb Pilotwings nog steeds niet binnen. :mad:

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Verschil moet er zijn :+

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij is Pokemon 15 maart al verstuurd maar ik heb hem nog steeds niet binnen...

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    en ik wacht al 2 weken op mn crysis en mario vs donkey

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Mail terug van TD van Nintendo en ook even heen gebeld. Ze raden aan hem ter reparatie aan te bieden, dus dit heb ik zojuist gedaan. Natuurlijk aangetekend gedaan...

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Wat zie ik hier? 29 april Zelda bij Zavvi? Hun fout of een eerdere release in de UK?

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Hun fout gok ik!

19. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik snap nu dat verhaal met die speling niet meer hoor. Als je op je 3DS speelt, je scherm zit open geklapt dus, dan hoort het toch te kunnen dat je hem iets naar voren en achter kan doen. Dat staat toch niet helemaal strak of bij jullie dus wel?

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar het hoort niet te kraken lijkt me... In de Media Markt heb ik er vier naast elkaar uit kunnen testen, maar geen van allen kraakte.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina