1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Yes, you are blind.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar goed dat ik em niet in een impuls heb gekocht. Echt weird dat het me helemaal niet lukte iets te zien. Ik heb echt geen slechte ogen. :+

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Had 'm zelf in de winkel ff op half staan en dan zie je het wel duidelijk al vind ik. Net alsof je met je hand in het scherm kan op het poppetje eruit te pakken. Als ik 'm helemaal openzette werd het wel een moeilijk verhaal. Het is focussen wat je moet doen volgens mij met je ogen. Net zoals je iets in de verte of dichtbij ook focust.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb bij de MM ook even met 2 3DS's gespeeld en bij 1 apparaat kreeg ik maar de 3D weergave goed.
    Vermoed dat iemand de 3D schakelaar op de 2e 3DS heeft gesloopt want die reageerde heel slecht :mad:

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Aan de slider lag het denk ik niet. Ik heb die een beetje heen en weer zitten te schuiven en het beeld veranderde prima; het reageerde goed.
    Het werd gewoon niet 3D. :p

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al die steel diver getest ?

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm je moet het niet vergelijken met 3d van 3D films waar je een bril voor op zet. Het 3d effect op de 3ds is een soort van "diepte effect". Je ziet beter hoe diep objecten zijn, je kan afstanden beter zien/ inschatten. Als je in Pilotwings wat had rond gevlogen, met de 3ds op de juiste afstand. Dan had je wel ontdekt hoe dat diepte effect werkt.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik heb die Pilot Wings ook gespeeld in 3D maar vond het ongelofelijk crap. Sowieso een kutgame, maar kreeg echt pijn in mijn ogen van het hele 3D gebeuren. Sowieso niet echt boeiend, maar als ik zo iets een kwartier moet spelen vallen mijn ogen uit mijn kop. 8)

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Pilot Wings ook even gespeeld bij de Saturn. Saai, gaar, eentonig en 3D vond ik super kut. Niks voor mij.

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijgt nintendo het voor elkaar om de meest kutte game op die test-consoles te zetten =( Ik heb ook Pilot Wings gespeeld in de winkel, zag geen enkel 3D effect, van alles geprobeerd met de slider.. ik voelde na een paar minuten al een soort pijn in mijn ogen. Niets voor mij, zo'n 3ds..

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zo'n 3DS is blijkbaar alleen voor de ubermenschen, dat blijkt wel weer. :cool:

Pilotwings is juist een geweldig relaxte game en de perfecte 3D showcase, maar blijkbaar mankeert er iets aan die testconsoles of aan jullie ogen. :+

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Oh nee, he. Gaan straks alle grote games weer geannuleerd worden. :mad:

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Had jij Saints Row op de 3DS willen spelen dan?! We hadden dan sowieso een slappe rip-off gekregen hoor. De volledige ervaribg hadden ze nooit naar de 3DS gebracht denk ik...

En over het 3D van PilotWings: het is een van de lastigste games om het 3D te zien, zeker als je de slider helemaal omhoog zet. Daar moet je bij die game een beetje aan wennen. Ikzelf kon hem steeds een stukje verder omhoog zetten en uiteindelijk speelde ik hem alleen nog maar met de slider helemaal omhoog.

14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Wat ik in die winkels ook flink klote vind is de verlichting.
    Die TL bakken die fucken ook met je ogen, heeft ook een negatief effect als je daar een 3dTV uitprobeert.

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik heb wel een bril (-2.75 en -3.00 oid), in de bioscoop kan ik wel 3D zien maar dat vind ik ook al irritant. Ten eerste omdat ik zo'n brak brilletje over mijn gewone bril moet zetten, wat al haast onmogelijk is), ten tweede omdat ik hoofdpijn krijg van 3D..

Toppers als OoT en RE had ik erg graag willen spelen, maar ik ga geen 3ds kopen als ik geen 3d ga gebruiken..helaas dan.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    3D is gewoon een stomme hype, hoop ik :+

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game gisteren gekocht. Wat een toffe game zeg! Speelt erg lekker en is echt leuk om te spelen via het touchscreen. Vind hem ook best nog wel uitdagend!

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    lenzen...

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Lenzen zijn gay. :cool:

20. Lizza11

Lizza11 Active Member