1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    (Vooral DS-)games zien er op screens altijd slechter uit dan in beweging. Volgens mij is er duidelijk genoeg verschil te zien als de eerste video's uitkomen. :)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kan zijn, maar kom op, het verschil zou in 2011 toch wat groter moeten zijn. Ook op screens.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.751
    Ohja, jij bent meer van de CraPSP :+

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    19 januari wordt toch bekendgemaakt wanneer de 3DS een EU/USA release krijgt?

Ik kan er echt niet meer op wachten. 2 maanden nog doen met de PSP en DS onderweg. Het werd weer eens tijd voor een nieuwe handheld.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Daar weten ze tenminste wel wat gevarieerder spul uit te brengen dat al 20/30 jaar lang Mario en Zelda (en kirby etc) games. :+

Dus ja, als ik maar 1 apparaat kan kiezen zal ik eerder voor de PSP2 gaan dan voor de 3DS.

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Als je link ziet op de 3DS en N64 ziet hij er vele malen beter uit op de 3DS, en dat is wel zeker, de character model is gewoon heel wat beter gemaakt, met screenshots zoals deze zou je het verschil niet echt zien maar ik weet wel zeker dat je nogal een verschil gaat zien als je het spel ook echt speelt.

7. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb liever de twintigste geweldige Zelda of Mario, dan de zogenaamde PSP-toppers van Sony, die alles behalve top zijn :+. De echt goede games voor de PSP zijn op 1 of 2 handen te tellen.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    Dulle gaat (een van de) beste games ooit toch nooit spelen, dus hem hoeven we niet te overtuigen. :+

Toch had ik eigenlijk liever een Majora's Mask remake, die moet ik nog altijd uitspelen.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dus als screenshots niet representatief zijn voor de kwaliteit geldt dat ook voor de N64 screenshots. :+ Dus ook die ziet er beter uit als je speelt. Dus dat argument telt niet meer. :p
    Liever wat originelere games die op 1 hand zijn te tellen dat wéér dezelfde games spelen.
    PSP heeft niet héél veel goede games, maar tenminste wel meer variatie dan de Nintendo consoles.

En ik ben sowieso niet van de handhelds, het is dat ik de PSP goedkoop kon krijgen, dus laten we er nou geen DS vs PSP discussie van maken. O-)
    Jou mening doet er toch niet toe. Jij bent de Rivanov van Nintendo. :+ Roze brilletjes enzo.
    Mario of Zelda hoeven maar op de cover te staan en je roept het al uit tot de beste game ever }:]

10. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    :| Slecht! Dat is een zonde. Majora's Mask is 1 van de meest ondergewaardeerde Zelda-games ooit. Hoewel de kerkers in vergelijking met OoT het er een stuk minder waren, was alles eromheen zo geweldig gedaan. 1 van de Zelda-games die ik 100% heb uitgespeeld.

Edit @Dulle: Nou heeft Sony ook niet echt originele games hoor. God of War, Metal Gear Solid, Gran Turismo, Kingdom Hearts om wat voorbeelden te noemen. Zolang de ervaring nieuw is, hoor je mij niet klagen.

Ik geniet ook veel meer van de DS dan van de PSP qua games.

Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    Ik wilde hem laatst nog eens uitspelen op de Wii, maar de Virtual Console versie is verneukt door een geluidsprobleem.

Schat:
    http://www.gamerankings.com/browse.html
    http://www.metacritic.com/game/nintendo-64/the-legend-of-zelda-ocarina-of-time

12. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Majora's Mask is zelf mijn nummer 1 Zelda nog steeds, daarom dat me Nickname ook ''Oni''Ryo is Oni komt dus van Fierce Deity Link(Oni Link in Japan) Het is zeker een spel (als Zelda/Nintendo Fanboy :+) die je uitgespeeld moet hebben!...

en @ Dulle zoek maar rond Google naar een Screenshot van Epona + Adult Link op de N64 en bekijk de 3DS Screenshot dan zie je een groot verschil daar!.

Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Schat, waarom zouden gamerankings en metacritic mij iets uitmaken? Het is leuk als je favoriete games een hoog punt krijgen, maar uiteindelijk doen die 'profesionele' reviews er niet echt toe.
    De gehele wereld zit altijd te fappen op alles wat Nintendo doet.
    Als precies dezelfde game als Mario Galaxy was uitgekomen maar dan met Master Chief in de hoofdrol zou het lang niet zo een hoge cijfers hebben gekregen. Natuurlijk valt dat niet te bewijzen, maar dat gevoel krijg ik wel.

Het spijt me, maar je kunt met nog meer cijfertjes aankomen, verkoopcijfers, je Mario dekbedovertrek etc, maar dat zal mij nog geen Nintendo/mario/zelda liefhebber maken. :+

(en wtf doet bv GTA IV zo hoog op die lijst? Bewijs genoeg dat die punten nergens op slaan. Hype geeft games punten, niet kwaliteit.)

En het is knapperder dat bv Mass Effect 2 en Halo zo hoog staan want die hebben 3 keer zoveel reviews gekregen. :cool: Dan is het moeilijker zo een hoog gemiddelde te behouden.

14. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Net de games als Mario Kart, Paper Mario, Resident Evil's, SF4 in gameplay gezien en dat ziet er toch wel erg nice uit! Ik heb echter nog niet gehoord of je:

- kunt voice chatten met elkaar als je op je 3ds een potje Mario Kart speelt of welk spel dan ook?

Kijk er zijn altijd manieren om met elkaar te chatten maar om nou een 3ds spel te spelen met een groep vrienden verdeeld over heel NL via xbox live (LMFAO) gaat me wat ver. Maar voice chatten tijdens een online spelletje is toch wel erg fijn.. Weet iemand of daar een mogelijkheid voor is met de 3ds? Want ik heb het nog niet heel duidelijk gehoord van Nintendo...

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    Super Mario Galaxy heeft toch echt meer reviews gekregen dan die 2 games, hoor. :+

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap je punt maar Mario Galaxy 1 en 2 zijn echt pareltjes.
    Ik heb bijv. met lord of the rings conquest die gemiddeld een 5.5 krijgt goed vermaakt. Ken zo nog wel wat games, bijvoorbeeld Lost Kingdoms vond ik ook heerlijke games. Voor mij is het meer: hoge cijfers zijn bijna altijd goede games maar lage cijfers niet per se slechte.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wellicht geheel offtopic, maar wat vonden jullie van Chrono Trigger op de DS? Ik heb hem zelf gekocht en vind het tot nu toe super (al zijn de gevechten wel een beetje repetetief en moet je ze weer opnieuw doen als je een scherm voor de 2e keer doorloopt) Maar zit in ieder geval een lekkere sfeer in.

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    [yt]Y6KRkGoeClo[/yt]
    Ziet er zeer goed uit imo :).

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Die zag d'r op de DS ook al super uit.. enige game ook die ik veel online heb gespeeld op de DS (naast tetris). Je ziet trouwens wel op een of andere manier dat het echt voor 3D gemaakt is de banen lopen op een bepaalde manier en de beelden ook.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    Ze hebben dus al aan de Amerikanen gedacht. :+

En nog een video van die andere Resident Evil titel, Mercenaries:

[gt]709118[/gt]

Schijnt een soort co-op titel te zijn? Is volgens mij een mode uit de grote broer op de 360?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina