1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee of dat bestaat. Ik weet alleen dat ik met geen mogelijkheid het 3D zie bij de 3DS. :mad:
    Voor de rest zie ik diepte wel gewoon goed. :p

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is nu al 180 euro bij bol.com. En voor 12 augustus kreeg je nog gratis games.

*megatwijfel*

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Levertijd is 2-3 weken ;)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Sneaky bastards!

Dan maar maybe met kerst of zo eens kijken of er ergens een special deal/pack is?

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je moet het schuifje ook omhoog doen ;) Nee zonder dollen, het is toch ook helemaal geen echte 3D? Je ziet alleen diepte, verder niets.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Diepte is juist echte 3D. Dat is toch ook precies het 3D aspect aan de echte wereld? ;)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De echte wereld bestaat volgens mij uit meer dan 2 laagjes:+

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee toch? Ik vind dat het naar me toe moet komen, alsof ik zelf erin zit. De 3D die je ziet als je op je televisie zit te gamen is heel anders als op de 3DS.

Maakt ook niet uit, ik zal het wel niet snappen :D Maar ik vind de 3D op mijn 3DS veel rustiger voor mijn ogen dan het 3D op een televisie.

9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu weet ik zeker dat ik een 3DS ga kopen. Deze pricedrop is waar ik op wachtte en die is gelukkig (ongelukkig voor nintendo :+) snel gekomen. Alleen nog wachten tot er een game uitkomt die ik echt wil, want als ik 'm nu aanschaf ligt ie alleen maar stof te happen.

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het 3D-effect van televisies en dat van de 3DS is natuurlijk op een andere manier. Ik zou graag willen zien dat die 2 mogelijkheden gecombineerd kunnen worden.

Dus dat je televisie eigenlijk als achtergrond wordt gebruikt in de huidige techniek en dus objecten naar voren komen is het bij de 3DS precies andersom. Het kijkdoos-effect dus. Er moet juist helemaal geen "middelpunt" zijn voor het pure 3D-effect.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Voor 175 euro zou ik het in ieder geval zeker doen en zeker voor 12 augustus sinds je ook nog 10 NES en 10 GBA games gratis krijgt als je het voor 12 augustus koopt, ik had eigenlijk wel verwacht dat hij eerder goedkoper zou worden :+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dan denk je gewone diepte wel goed te zien. Want als je gewoon diepte goed ziet dan kan je ook diepte zien op de 3ds :) Ws heb je een extreem dominant oog, tenminste zo heeft dat geloof ik.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan alleen nog steeds geen games vinden dik ik zou willen spelen...

Kun je trouwens gewoon linken met oudere typen DSen? En oudere DS games kun je er toch ook op spelen?

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Daarom is hij natuurlijk ook afgeprijsd. :+

En ja, je kunt je oudere DS games er op spelen. Of je kunt linken weet ik niet, maar ik neem aan van wel.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Apart, ik dacht dat die prijsverlaging pas na 12 augustus in zou gaan, zodat je alleen die gratis NES games kreeg als je de 3DS voor de full price had gekocht. Maar winkeliers denken daar blijkbaar anders over... dan wordt het wel interessant :)

18. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel balen dat die verlaging al zo snel is gekomen. Had ik beter een maandje kunnen wachten. Is de E-store opstarten genoeg om binnenkort die VC-games te kunnen downloaden?

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Paar vraagjes,

Is de Rode N3DS al uit in Nederland? Of release date bekent?

Bij de Zwarte en de Blauwe N3DS bij welke was nou het scherm altijd 'kapot'. Kan me herinneren dat iedereen met of de blauwe of de zwarte zat te mopperen dat het scherm te los zat en terug moesten sturen. Want heb eerlijk gezegt geen zin om een N3DS te kopen om vervolgens terug te sturen naar Nintendo om gerepareerd te worden.

En weet iemand waar de Blauwe N3DS het goedkoopst kan krijgen? Want die ene site eerder heeft alleen de Zwarte.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina